کشت و صنعت مغان به دنبال حضور در بازارهای منطقه ای است

در سالی که مزین شده است بنام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شرکت کشت و صنعت و دامپروزی مغان در جهت افزایش تولیدات خود در بخش‌های مختلف برنامه ریزی کرده است.

به گزارش تحریریه، در سالی که مزین شده است بنام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شرکت کشت و صنعت و دامپروزی مغان در جهت افزایش تولیدات خود در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و باغی برنامه ریزی کرده است.

محسن زاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: برابر برنامه ریزی صورت گرفته و با پشتیبانی بسیار خوبی که از طریق تامین به موقع نهاده‌ها وبرنامه ریزی برای کاشت و برداشت به موقع انجام خواهیم داد حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش راندمان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این افزایش را روزانه ۴۰ تا ۴۵ تن در تولید شیر داریم افزود: در کارخانه لبنیات نیز روزانه ۹۵ تن شیر استحصال و تبدیل به فرآورده‌های لبنی می‌شود که رکوردی است و ما این روند را ادامه خواهیم داد و تلاشمان بر این به سمت کشاورزی صادرات محور برویم.

محمدی رییس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان نیز گفت: هدفمان حضور در بازارهای منطقه و بازارهای جهانی است و این نمی‌شود مگر با اتحاد و همدلی و رفع موانع و دست اندازهای تولید تا بتوانیم کشاورزی دانش بنیان داشته باشیم.

وی افزود: تلاشمان بر این است کشت و صنعت مغان دوباره بازگردد به نام بلند و برند ارزشمند گذشته و با نگاه جهادی و طراحی علمی امیدواریم تولیدات ما کشورهای منطقه را تامین کند؛ و در داخل کشور با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

پایان/

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
کد خبر: 9230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • توکل کوهی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      0 0
      آدم های سیاسی بیسواد نمیتوانند یک بنگاه اقتصادی دارای ظرفیت بالا را درست مدیریت کنند.عوامل موفقیت سازمان را نه می شناسند و نه برایشان مهم است. بعنوان یک تیتر خبری امیدآفرین میتوان به این خبر نگاه کرد...