بخش امیدوارکننده آینده ارزهای دیجیتال

شبکه خبری «بلومبرگ» با وجود کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال بر آینده دار بودن این صنعت تاکید دارد و توصیه هایی را برای تداوم سرمایه گذاری در این حوزه و سودآوری ارائه کرده است.

به گزارش تحریریه، تارنمای شبکه خبری «بلومبرگ» همزمان با کاهش قابل توجه ارزش کریپتوکارنسی ها در گزارشی آورده است: حوادث هفته گذشته دقیقا نشان داد که چرا برخی از افراد درباره سرمایه گذاری در بیت کوین محتاط بوده اند. یک توییت و حتی یک کلمه در آخر این هفته از «ایلان ماسک» مدیرعامل چندین شرکت از جمله تسلا موتورز و اسپیس‌ایکس موجب ریزش هزاران دلاری قیمت ارزها شد.

خوشبختانه برای برخی از سرمایه گذاران راه های دیگری برای سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری شده وجود دارد. شاید شما در مورد بیت کوین چیزی نمی دانید اما به افزایش قیمت ارزهای رمزپایه علاقه مند هستید. یا شاید شما چیزهای زیادی در مورد بیت کوین می دانید و نمی خواهید آن را به دلیل احتیاط در مورد افت قیمت به ظاهر تصادفی که دارد، امتحان کنید. شاید هم از قبل بیت کوین داشتید و به دنبال سرمایه گذاری گسترده تری در آینده ارزهای رمزپایه هستید.

انتظار می رود امسال کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد تصویب صندوق های قابل معامله در بورس برای بیت کوین تصمیم بگیرد. همزمان، چندین شرکت مرتبط با رمزنگاری عمومی شده اند. در همین حال، برخی از شرکت ها آنقدر این رمزارز را خریداری می کنند که سهام آنها تحت تاثیر تغییرات قیمت ارز رمزنگاری شده قرار دارد.

گسترش اکوسیستم مالی ارز رمزنگاری شده در حالی صورت می گیرد که خود سکه ها و فناوری پشت آنها نیز به جریان اصلی معاملات وارد می شوند.

در اینجا برخی از گزینه ها برای سرمایه گذاری غیرمستقیم آورده شده است:

خرید سهام های مرسوم از یک شرکت مرتبط با بیت کوین

شرکت ها ساختارهایی دارند که ممکن است برای یک سرمایه گذار عادی ​​بیشتر شناخته شده باشد. تیم های اجرایی تصمیماتی اتخاذ می کنند و نتایج مالی شرکت را باید فاش کنند. این یکی از دلایلی است که برخی از سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند به طور غیرمستقیم در بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

«سویتا بهارگاو» (Sweta Bhargav) مشاور اصلی مالی در « Adviso Wealth» فیلادلفیا گفت: «ورود به صنایعی که قبلا در بیت کوین بودند و آنهایی که از این فناوری ها استفاده می کنند، می تواند مکان بهتری برای شروع سرمایه گذاران باشد».

لیست مستقیم «کوین بیس گلوبال» (Coinbase Global ) در نزدک در ماه گذشته نشانگر آزمون این استراتژی بوده است. از آنجا که بیشتر درآمد آن از کارمزدی است که کاربران برای واریز وجه و تجارت می پردازند، تعیین قیمت مبادلات بورسی آن در ارتباط نزدیک با قیمت بیت کوین است. این شرکت در بایگانی کمیسیون بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: «درآمد خالص ما به میزان قابل توجهی به قیمت دارایی های رمزنگاری شده و حجم معاملات انجام شده در این سیستم بستگی دارد».

همچنین، سرمایه گذاران می توانند بر روی شرکت هایی تمرکز کنند که بیت کوین زیادی خریده اند و سهام قابل توجهی دارند. به عنوان مثال شرکت تسلا با بیش از 1.5 میلیارد دلار خرید بیت کوین یکی از این شرکت ها است. از دیگر شرکت های دولتی که دارایی قابل توجهی دارند می توان به «میکرو استراتژی» یک شرکت نرم افزاری سازمانی اشاره کرد که میلیاردها دلار بیت کوین خریداری کرده است. شرکت «هولدینگ گلکسی دیجیتال» با خرید صدها میلیون دلار از این رمز ارز نمونه ای دیگر است.

سرمایه گذاری در بخش فناوری

بیت کوین یک ارز دیجیتال است: هر واحد رمز ارز در بخشی به نام بلاکچین ذخیره می شود، این مساله مسیر را برای شرکت‌های استخراج رمز ارز باز می‌کند تا آنان از کامپیوترهای قدرتمند برای استخراج و ایجاد واحدهای پول دیجیتال از صفر استفاده کنند.

خریداری صندوق های قابل معامله

رونق بازار بیت کوین باعث شده است تا ایجاد کنندگان صندوق های قابل معامله (ETF) تلاش کنند که هرچه سریع تر صندوق سرمایه گذاری برای رمزارز ها تهیه کنند. شرکت خصوصی «گری اسکیل اینوستمنت» اعلام کرد که به محض اجازه قانون گذاران ایالات‌متحده در این صندوق های قابل معامله وارد می شود.

پایان/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 9991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =