تاثیر سوال برانگیز واکسیناسیون کرونا در انگلیس + آمار

نگاهی گذرا به آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا از زمان آغاز واکسیناسیون در انگلیس نشان می دهد واکسیناسیون نتها در ابتلا اثری نداشته بلکه بعد از واکسیناسیون آمار بسیار بالاتر هم رفته است.

به گزارش تحریریه، پس از شروع واکسیاسیون عمومی کرونا در جهان بسیاری بر این باور بودند که واکسن می تواند جلوی ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا را خواهد گرفت. 

اما هر چه از زمان واکسیناسیون می گذرد اعتماد به واکسن کرونا روز به روز کمتر می شود. 

برای نمونه می توان به آمار منتشر شده در باره انگلیس اشاره کرد؛

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید در انگلیس از زمان شروع واکسیناسیون تا کنون حدود 72% مردم حداقل دز اول و حدود 65% مردم هر دو دز واکسن را دریافت کرده و کاملا واکسینه شده اند.

حال اگر به آمار ابتلا در زمان شروع واکسیناسیون تا کنون نگاه کنیم خواهیم دید که واکسن هیچ تاثیری در جلوگیری از ابتلا یه کرونا را در انگلیس نداشته و اکنون آمار انگلیس در مقایسه با شروع واکسیناسیون بسیار بالاتر رفته است.

و آمار نشان می دهد که این حجم از واکسیناسیون در انگلیس حتی تاثیر چندانی در پایین آمدن آمار مرگ و میر کرونا از زمان شروع واکسیناسیون تا کنون نداشته است.

پایان/

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 12318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عباسی108 IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      1 9
      دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس را. انگارشما بازیهای لیگ برتر انگلیس را نمی بینید. که تمام ورزشگاه ها پر است و حتی یک نفر ماسک نمی زند. انقدر دروغ به خورد مردم مظلوم ایران ندهید. مردم دیگر می فهمند . خجالت بکشید
      • جعفر DE ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
        2 2
        كسي كه مسابقه فوتبال و ماسك نزدن تماشي هاش برات حجت هست و اونو در مقابل تجقيقات علمي ميگذازه و نتيجه ميگيره كه تحقيقات علمي مسخره هستن فك كنم همون قسم حضرت عباس رو مدت هاست كه قبول كرده. حالا از كجا معلوم كه معجزه واكسنه؟ از كجا معلوم اگه همه اينا واكسن هم نميزدن چيزي ميگرفتن؟ ميتوني اونورقضيه رو ثابت كني؟
    • محمد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      طبق همین آماری که گذاشتید در سیزده دسامبر سال دوهزار و بیست مبتلایان بیش از هجده هزار نفر بوده و مرگ و میر صد و چهل و چهار نفر و در سوم سپتامبر تعداد مبتلایان چهل و دو هزار نفر ولی مرگ و میر صد و بیست و یک نفر یعنی با اینکه تعداد مبتلایان در اثر عدم رعایت پروتکل ها از قبیل ماسک نزدن و تجمع در ورزشگاه افزایش داشته ولی مرگ و میر نه تنها زیاد نشده بلکه کمتر هم شده. با زدن واکسن، فرد ممکنه دوباره مبتلا به کرونا شود ولی احتمال مرگ کاهش می یابد.