رسانه ها موظف به بیان واقعیت ها هستند

رئیس دادگستری شهربابک گفت: رسانه ها موظف به بیان واقعیت ها، اطلاع رسانی صادقانه و امیدبخشی به جامعه هستند.

به گزارش تحریریه، رئیس دادگستری شهربابک در نشست خبری با اصحاب رسانه های شهربابک گفت: مقام معظم رهبری رسانه ها را در خط مقدم فرهنگ و فرهنگ سازی می دانند.

احسان بهجتی با بیان اینکه از بیانات مقام معظم رهبری منشور اخلاق رسانه ها استخراج شده است، افزود: با مد نظر قرار دادن این نکات در کار و زندگی می توان به عاقبت بخیری دنیا و آخرت رسید.

وی تصریح کرد: رسانه ها موظف به بیان واقعیت ها و اطلاع رسانی صادقانه هستند. وظیفه رسانه ها نقد منصفانه است و مسئولان نیز باید انتقاد پذیر باشند.

وی به رعایت ادب و حفظ کرامت انسانی هر فردی تأکید کرد و بیان داشت: باید به اذهان عمومی، فکر و اندیشه مردم که حق الناس است اهمیت داد و باعث ناامیدی آنان نشد.

بهجتی خاطرنشان کرد: لازم است شرکت های معدنی و صنعتی دو درصد از درآمد خود را به ارتقا فرهنگ شهرستان اختصاص دهند.


دادستان شهربابک نیز در ادامه با بیان اینکه رسانه ها باید خالصانه و برای رضای خدا قدم بردارند، افزود: شهربابک مردم خوبی دارد و برای پیشرفت شهرستان باید دست در دست هم داد.

علیرضا مظفری تصریح کرد: وضعیت کنونی کشور همچون زمان جنگ حساس است و اصحاب رسانه باید شرایط را مدیریت و امید را به جامعه تزریق کنند.

وی آسیب هایی مثل مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و خودکشی را از معضلات مهم شهرستان دانست و گفت: باید بین اصحاب رسانه نشاط و فعالیت بیشتری برقرار باشد.

مظفری خطاب به اصحاب تأکید کرد: از موانع دلسرد نشوید و دست از تلاش برندارید، تقویت ارتباط با خدا به هرکسی قدرت می دهد.

پایان/

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 13307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =