سخنان شنیده نشده رهبر معظم انقلاب پیرامون کرونا

از همان ابتدای کرونا رهبر معظم انقلاب بارها درباره این بیماری و چگونگی رفتار با آن سخنرانی کرده اند.

به گزارش تحریریه، از اواخر سال 98 که در کشور شیوع کرونا رسما اعلام شد رهبر معظم انقلاب بارها درباره این ویروس و بیماری سخنانی را بیان فرمود. ولی عده در ایران خصوصا صداوسیما و برخی رسانه های دیگر تنها بر دو عبارت ایشان تاکید می کنند؛ استفاده از ماسک و اهمیت واکسن.

کاملا واضح است که یک جریان خاص در ایران و خصوصا در رسانه ها نمی خواهند جز ماسک و واکسن سخنان دیگر ایشان درباره کرونا به گوش مردم برسد.

حال به بخشی از عبارات و جملاتی رهبری که در رسانه ها مطرح نشده است توجه کنید:

 «ویروس متقلب»

«کرونا رو بزرگنمایی نکنید»

«زودتر کلک این ویروس منحوس کنده می شود»

«این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است»

«مسئله کرونا را خیلی بزرگ هم نکنیم، این مسئله مدتی نه چندان طولانی برای کشور وجود خواهد داشت و سپس رخت برمی‌بندد»

«همانگونه که نقش سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروسها بسیار مهم است،... می‌تواند در مقابل ویروسهای طبیعی و ویروسهای دست‌ساز... مختلف هم محافظت کند.»

«با تقویت سیستم ایمنی کرونا تمام می‌شود»

«توصیه‌ام این است که بررسی این مورد را به کسانی بدهید که اهمّیّت حضور دعا و توسّل و مسائل معنوی را به معنای واقعی کلمه درک کرده باشند، اینها بررسی کنند مسئله را و تصمیم‌گیری کنند»

«این اقدام(ایجاد قرارگاه) با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد(کرونا) را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید»

«من امیدوارم...جوانهای ما بتوانند واقعاً این ویروس را هر چه زودتر بشناسند و...، داروی درمان‌کننده‌ بیماری را به دست بیاورند»

«شما آمریکایی ها متهم به این هستید که این ویروس را خودتان تولید کردید...با این اتهام کدام عاقلی اعتماد می کند شما دارو بیاورید، شاید داروی شما وسیله ای برای گسترش بیشتر این بیماری باشد، ممکن است دارویی را وارد کشور کنید که این ویروس را ماندگار کند.
اگر این تهمت درست باشد و شما بوجود آورده باشید که اینکارها از شما برمی آید یا اگر کسی را به عنوان درمان کننده بفرستید ممکن است بخواهد اثر عملی سمی که تولید کرده است را از نزدیک ببینید. که گفته می‌شود بخشی از این سم برای ایران تولید شده است. بنابراین این چیزی نیست که کسی از ملت ایران قبول کند»!

«ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور را ممنوع اعلام کردند و گفتند: آمریکایی‌ها اگر توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح کرونایی در کشورشان به‌وجود نمی‌آمد که در یک روز حدود ۴ هزار نفر تلفات داشته باشند. ضمن اینکه اساساً به آنها اعتمادی نیست و گاهی این واکسن‌ها برای آزمایش بر روی ملت‌ها است...البته با سابقه‌ای که فرانسوی‌ها در قضیه‌ی خون‌های آلوده دارند، به آنها هم خوش‌بین نیستم...»

« بعضی از افراد، تجربه‌های خوبی در این زمینه انجام داده‌اند و دارویی درست کرده‌اند، این دارو را یک جایی زیر نظر مسئولینی امتحان کرده‌اند و تصدیق شده، تأیید شده که موثّر است؛ با اینها مخالفت نشود. اطراف و اکناف، کسان زیادی هستند که ممکن است یک کار جدیدی بکنند....»

اینک سوال جدی مطرح است که چرا مسئولین امر خصوصا ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت آنگونه که شایسته است توجهی به این سخنان رهبری نکرده اند؟ و چرا در صداوسیما و رسانه ها توصیه های رهبر معظم انقلاب را محدود به استفاده از ماسک و اهمیت واکسن کرده اند؟

پایان/

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
کد خبر: 14140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • کتاب الله وعترتی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 0
      سلام علیکم ، فیلم یا صوت این فرمایشات رهبری رو دارین یا نه ؟