تشدید مخالفت با واکسیناسیون اجباری در آمریکا

ده ها مطالعه علمی مدعی شدند که تزریق اجباری واکسن کووید-19 نه تنها برای سلامتی مفید نیست بلکه برای جامعه مضر است.

به گزارش تحریریه، پایگاه اطلاع رسانی «naturalnews» گزارش داد بیست مطالعه ثابت کرده‌ اند که واکسن ‌های کرونا ویروس ووهان (COVID-19) هیچ فایده ‌ای برای سلامتی ندارند و در واقع برای جامعه مضر هستند.

در مقاله ای که توسط گلوبال ریسرچ منتشر شد، دکتر «پل الیاس الکساندر» محقق بهداشتی کانادایی و از مقامات سابق دولت ترامپ در وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده در طول همه گیری کووید-19 نوشت که دستورات «جو بایدن» رئیس  جمهوری ایالات متحده برای تزریق واکسن منجر به جدایی اجباری و ایجاد تبعیض و تفکیک در جامعه می شود؛ موضوعی که زندگی حرفه ای افراد را با خطراتی مواجه می کند.

دستورات مبنی بر تزریق واکسن نشان دهنده نادیده گرفتن آزادی است. او خواستار زیر سوال بردن انگیزه‌ های پشت این ماموریت ‌ها در زمانی است که دانش هیچ مزیت عمومی در مقایسه با هزینه‌ ها را نشان نمی ‌دهد. تصمیم به استفاده از واکسن باید توسط خود افراد و با استفاده از ارزیابی آنان از خطرات و همچنین با مشورت متخصصان پزشکی گرفته شود.

در زیر چند نمونه از این مطالعات علمی وجود دارد که بی فایده بودن دستور تزریق واکسن را ثابت می کند:

1- تفاوت چندانی در بار ویروسی بین گروه های واکسینه شده و واکسینه نشده در هنگام آلوده شدن به نوع دلتای ویروس کرونا وجود ندارد. بار ویروسی به معنی تعداد ذرات ویروسی است که در ابتدا به بدن فرد وارد شده است یا در طول دوران بیماری در بخش‌هایی از بدن فرد مبتلا (مانند حلق یا ریه) وجود دارد. (موسسه آچاریا، 2021)

2- افراد واکسینه شده و واکسینه نشده دارای بارهای ویروسی مشابهی در جوامع با شیوع بالایی از نوع دلتای کرونا هستند. (Riemersma، 2021)

3- مقایسه ایمنی طبیعی ناشی از ابتلا به کووید 19 در مقایسه با ایمنی ناشی از واکسن: با ایمنی طبیعی امکان ابتلای مجدد به بیماری وجود دارد اما با تزریق واکسن بیماری های پیشرفته تر ایجاد شده و افراد به بیماری های جدید مبتلا می شوند. (Gazit, 2021)

4- یک مطالعه گروهی روی جمعیت سوئد نشان داد که مزایای ناشی از اثربخشی واکسیناسیون در مقابل معایب آن که شامل احتمال ابتلا به این بیماری با وجود واکسیناسیون، بستری شدن در بیمارستان و حتی مرگ بر اثر واکسن طی 9 ماه پس از تزریق قرار دارد. (Nordstrom, 2021)

5- کاهش میزان اثربخشی و حفاظت ناشی از واکسن فایزر –بایوان‌تک در قطر. (Chemaitelly، 2021)

6- انتقال نوع دلتا کووید 19در بین کارکنان مراقبت های بهداشتی واکسینه شده ویتنام. (چائو 2021)

 شکایت ائتلاف از بایدن به دلیل صدور فرمان واکسن

ائتلافی از 10 ایالت به رهبری دادستان کل ایالت میسوری در 10 نوامبر از بایدن به دلیل دستور دولت وی برای تزریق واکسن کووید-19 برای کارکنان مراقبت های بهداشتی شکایت کرد.

«اریک اشمیت» دادستان کل ایالت میسوری، «داگ پترسون» دادستان کل ایالت نبراسکا و «ترگ تیلور» دادستان کل آلاسکا،به همراه دادستان های کل آرکانزاس، کانزاس، آیووا، وایومینگ، داکوتای جنوبی، داکوتای شمالی و نیوهمپشایر از این اقدام بایدن شکایت کردند. همه این افراد جمهوریخواه هستند.

یک دادگاه فدرال قبلا دستور واکسیناسیون کارفرمایان بخش خصوصی را مسدود کرده است، اگرچه این روند به صورتی سختگیرانه تر و متمرکز بر کارکنان مراقبت های بهداشتی همچنان پابرجاست.

الزامات مربوط به اجرای واکسیناسیون مواردی هستند که به عوامل و شرایط محلی بستگی دارند. هر چیزی که ممکن است در شهر نیویورک، سنت لوئیس یا اوماها منطقی باشد، می تواند در جوامع روستایی مانند ممفیس، میسوری یا مک کوک و نبراسکا به طور قطعی معکوس و مضر باشد.

ائتلاف فوق می گوید این دستور ات کمبود نگران کننده کارکنان مراقبت های بهداشتی را تشدید می کند. به عنوان مدرک، آنها دکتر «رندی توبلر» مدیر عامل بیمارستان «اسکاتلند» در شهرستان ممفیس میسوری را ذکر می کنند. توبلر گفت، افرادی که در بیمارستان او کار می کردند به او گفتند که اگر این دستور اجرایی شود، در آنجا کار نخواهند کرد.

پایان/

 https://www.naturalnews.com/2021-11-16-20-studies-prove-covid-vaccines-useless-harmful.html

۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
کد خبر: 14151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      بی فایده اگه بود آمار کشورمون و جهانی مرگ و میر و ابتلا پس چرا پایین آمده ؟!