شیطان پرستان در دولت بوریس جانسون

معشوقه آمریکایی پیشین «بوریس جانسون» اتهام جدی را علیه نخست وزیر انگلیس مطرح کرد که یکی از آن ها شیطان پرستی در کابینه است.

به گزارش تحریریه، تارنمای «دیلی میل» نوشت «جنیفر آرکوری» معشوقه سابق بوریس جانسون با انتشار فایل هایی ادعایی هایی را در مورد شیطان پرست بودن جانسون  و نزدیکانش مطرح کرد.

آرکوری که یک کارآفرین با تابعیت آمریکایی است، پیش از این نامزد نخست وزیر کنونی انگلیس بود. وی در شبکه های اجتماعی ادعاهای عجیبی را در مورد دولت در لندن، همسر کنونی نخست وزیر و بیماری کرونا مطرح کرد.

آرکوری در یک برنامه پخش زنده از شیطان پرستی در دولت انگلستان سخن گفت و مدعی شد برخی روزنامه نگاران هم به وی پیام داده اند که  کری جانسون یک شیطان پرست است و اسنادی را هم ارائه کرده اند.

وی گفت که در این مورد نمی خواهد سخنی بگوید اما بهتر است در زمینه شیطان پرستی در دولت انگلیس تحقیقات بیشتری انجام شود. 

این تاجر آمریکایی به صورت آشکار شیطان پرستی کری جانسون و نخست وزیر  و حتی اعضای کابینه در درون دولت را مورد تاکید قرار داد.

آرکوری همچنینی در صفحه توئیتر خود اظهارات گوناگونی را در مورد کووید ۱۹ و واکسن بیان کرده است و به همین دلیل برخی وی را از پیروان گروه تندروی «کیو انان» می دانند که تئوری های توطئه مشابهی را بیان می دارند.

نامزد سابق جانسون مدعی شده است هنگامی که بوریس شهردار لندن بود به وی قول داد برای جلب عشق و علاقه وی، برخی پروژه های پیمانکاری لندن را به شرکت آکوری بسپارد. وی تاکید کرد که بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ رابطه و این همکاری با بوریس برقرار بود.

افشاگری‌های آرکوری منجر به ورود سازمان نظارت بر اخلاق لندن بزرگ (GLA) به موضوع شد تا یادداشت‌های روزانه‌اش را مورد بررسی قرار دهند. وی همچنین یک بار با بازرسان درباره ادعاها گفت وگو کرد. اکنون  GLA در حال بررسی پشت پرده همکاری تجاری و اقتصادی وی با بوریس جانسون مخصوصا در زمینه انجام امور لندن در دوره شهرداری جانسون است.

بوریس جانسون هرگز به طور علنی در مورد این روابط اظهار نظر نکرده اما مدعی شده است که با صداقت و درستکاری رفتار کرده است.

پایان/

۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 15310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =