پیش بینی سرسام آور برای قیمت بیت کوین

مدیر عامل Microstrategy می‌گوید بیت‌کوین اکنون جایگزین طلا شده است و در چند سال گذشته او بیشتر خریدار بازار بوده است.

به گزارش تحریریه، مایکل جی سایلر مدیر عامل Microstrategy، با حمایت از ارزهای دیجیتال، درباره حوزه‌های کلیدی مربوط به انتقال بیت‌کوین پیش‌بینی هایی ارائه داده و اعلام کرد که در حال حاضر ۱۷,۷۳۲ بیت کوین در اختیار دارد.

بر اساس قیمت های فعلی Bitcoin، مدیر عامل Microstrategy حدود ۸۰۰ میلیون دلار بیت کوین دارد.  سایلر می‌گوید که مخالف فروش بیت‌کوین است.

او همچنین به صاحبان دارایی های دیجیتال توصیه کرد که دارایی های خود را نفروشند زیرا آن ها برای فروش ایجاد نشده اند.  سایلر در پیش‌بینی قیمت خود می‌گوید که بیت‌کوین باید نزدیک به ۶۰۰,۰۰۰ دلار شود!

مدیر عامل Microstrategy می‌گوید بیت‌کوین اکنون جایگزین طلا شده است و در چند سال گذشته او بیشتر خریدار بازار بوده است.  در حال حاضر، این شرکت ۱۲۲,۴۷۸ بیت کوین با ارزش بیش از ۶ میلیارد دلار در اختیار دارد.  داده های هفته گذشته نشان داد که این شرکت تمام بیت‌کوین‌ها را به قیمت حدود ۲۹,۰۰۰ دلار با مجموع هزینه بیش از ۳.۷ میلیارد دلار خریداری کرده است.

منبع: بازار

پایان/

۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
کد خبر: 15336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      3 4
      در دنیای امروزی اگر بتوانی هر کاری رو وهر حرفه ای رو طوری جا بندازی که در قرن خودش کل دنیا باورش کنند آن وقت شما دارای ثروت بی نهایت هستید زمانی انسانها نمی‌دانستند که معامله پایاپای انجام دهند وحالا رمز ارزها را نیز انسانها بوجود آوردند که دیگر نمیخواهند از پول کاغذی استفاده کنند حتی اگر شما ارزش رمز ارز بالایی داشته باشید باید آن را به پول کاغذی مورد اعتبار بانک‌های بین المللی تبدیل کنید اگر فرصت بود بطور مفصل توزیع میدادم که رمز ارزها باعث نابودی نظم جهانی خواهد شد