در فرانسه تغییر جنسیت جرم و همجنس‌ بازی قانونی شد!

در راستای حل مشکل اصحاب قوم لوط در فرانسه پارلمان فرانسه روز سه‌ شنبه ۲۵ ژانویه «تغییر جنسیت درمانی» را به‌ عنوان یک جرم تعریف کرد.

به گزارش تحریریه، از شنیع ترین و پلیدترین اعمالی که در برخی نقاط دنیا اکنون رایج شده همجنس بازی است. این عمل به قدری مذموم و پلید است خداوند قوم لوط را به عنوان اولین مردمانی که این عمل را انجام دادند به عذابی بسیار سخت دچار کرد و سرگذشت قوم لوط را عبرتی برای هوشیاران قرار داد. 

خدا در برخی سوره های قرآن به سرنوشت این قوم همجنس باز اشاره کرده است به عنوان مثال:

در سوره سوره حجر آمده است: سرانجام، هنگام طلوع آفتاب، صیحه(مرگبار-بصورت صاعقه یا زمین لرزه-) آنها را فراگرفت! سپس(شهر و آبادی آنها را زیر و رو کردیم؛ ) بالای آن را پایین قرار دادیم؛ و بارانی از سنگ بر آنها فرو ریختیم! 

و یا در سوره هود آمده است: و هنگامی که فرمان ما فرا رسید، آن(شهر و دیار) را زیر و رو کردیم؛ و بارانی از سنگ [ گِلهای متحجر] متراکم بر روی هم، بر آنها نازل نمودیم. . . (٨٢) (سنگهایی که) نزد پروردگارت نشاندار بود؛ و آن، (از سایر) ستمگران دور نیست!

اما اکنون اصحاب قوم لوط در فرانسه پا را فراتر قبل گذاشته و نتنها همجنس بازی را قانونی بلکه تغییر جنسیت درمانی را رسما جرم اعلام کردند. 

 پارلمان فرانسه روز سه‌شنبه ۲۵ ژانویه تغییر جنسیت درمانی را به‌ عنوان یک جرم تعریف کرد و برای ارتکاب چنین خلافی تا ۲ سال زندان و ۳۰ هزار یورو جزای نقدی تعیین کرد. براساس این مصوبه، تغییر جنسیت درمانی روندی است برای تغییر گرایش جنسی افراد همجنس‌ باز یا دوجنس‌ باز به دگرجنس گرا.

تمام ۱۴۲ نماینده حاضر در جلسه علنی مجلس شورا به این طرح رای مثبت دادند. لورانس وَنسَنبروک، نماینده اکثریت و طراح اصلی این قانون گفت ما با تصویب این طرح رسما همه آن‌هایی که گرایش جنسی را یک بیماری می‌دانند محکوم کردیم.

پایان/

۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 16246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • DE ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      4 3
      یعنی شما میگید که خداوند همه قوم لوط را شامل بچه ها نابود کرد که درس عبرتی برای ما باشد؟