افراد شایسته در آموزش و پرورش به کار گرفته شوند

فرماندار شهربابک گفت: افراد شایسته در سمت های مختلف این اداره به کار گرفته شوند تا آموزش و پرورش شهربابک به جایگاه اصلی خود در استان برسد.

به گزارش تحریریه، فرماندار شهربابک در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت درگذشت مرجع بصیر آیت الله صافی گلپایگانی گفت: جابه جایی مدیران همیشه اتفاق می افتد و همه ما سرباز نظام هستیم و هر زمان امر کنند در سنگر دیگری فعالیت می کنیم.

قاسم شمسی ضمن تشکر از زحمات ناصر شاه حسینی مدیر سابق آموزش و پرورش شهربابک افزود: کرونا آموزش و پرورش کشور ما را تحت تاثیر خود قرار داد و معتقدم اثرات پس از کرونا در بخش آموزشی و آسیب های اجتماعی آن تا سالها بر پیکره آموزش و پرورش ما باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: شاید شهربابک تنها شهری باشد که از اوایل مهر ماه طبق و برنامه ریزی های انجام شده تمام مدارس حضوری به فعالیت خود ادامه دادند و انشاءالله این روند را مدیریت کنیم که بدون تعطیلی مدارس پیک ششم کرونا را از سر بگذرانیم.

شمسی ضمن تبریک به مهدی نبی زاده مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک و آرزوی موفقیت برای او بیان داشت: آموزش و پرورش یکی از ادارات مهم شهربابک است که قشر عظیمی از جامعه را دربرمی گیرد و امیدواریم مدیران جدید به خوبی و در راستای آرمان های انقلاب اسلامی این نهاد را مدیریت و هدایت کنند.
وی بیان داشت: در اکثر اقدامات انجام شده  آموزش و پرورش در بخش های فرهنگی و مالی مجتمع مس کمک کرده است.

فرماندار شهربابک تأکید کرد: در آموزش و پرورش باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و رییس جدید باید این امر را در دستور کار خود قرار دهد و افراد شایسته را در سمت های مختلف این اداره به کار گیرد تا آموزش و پرورش شهربابک به جایگاه اصلی خود در استان برسد.

طی حکمی مهدی نبی زاده به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک معرفی شد پیش این نیز ناصر شاه حسینی عهده دار این سمت بود.

پایان/

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
کد خبر: 16452

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      1 0
      آقای فرماندار تنها جایی که در آن انسانهای شایسته قرار گرفته اند آموزش و پرورش است،مشکل این است که آموزش و پروش فرزند ناتنی نظام شده ،ولی در هیچ اولویتی قرار ندارد
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      1 0
      این متن توهین به معلم ها است که در تمام خبرگزاری ها از دهان تمام مسولان بدون جویدن کلام به بیرون پرت می‌شود .مگه تا الان ناشایست بوده و دیدید در این وزارت خانه به جز محدود محدود به یک هزارم درصد هم نمیرسد
    • ابراهیم IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      0 0
      کاش در انتخاب فرمانداران هم بیشتر توجه بخرج می دادن و هر بی لیاقتی رو مسوول امور شهر نکنن