خودرو گران شد ولی کیفیت و تیراژ ارتقا نیافت| آیا کیفیت لوازم خانگی ارتقا پیدا کرده که قیمت ۲ برابر شده است؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید متناسب با ارائه خدمات از مردم پول دریافت کرد، گفت: آیا در ماه‌های اخیر کیفیت لوازم خانگی ارتقا پیدا کرده یا تولیدکنندگان این محصولات خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه می‌دهند که قیمت لوازم خانگی ۲ برابر شده است؟

به گزارش تحریریه، لطف اله سیاه کلی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت لوازم خانگی، گفت: وزیر صمت به جای ارائه برنامه‌ی اقدام در حوزه تولید، باید به دنبال ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری صحیح باشد زیرا تولیدکننده مسئول تولید است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود ادعاهای وزیر صمت مبنی بر افزایش کیفیت و رشد تیراژ تولید خودرو با گران کردن این کالا اما با افزایش بهای خودرو نه تنها کیفیت ارتقا نیافت بلکه تیراژ تولید نیز تغییری نداشت، که این عملکرد ظلمی است که وزارت صمت به مردم روا داشت؛ حال که خودرو گران شد اما کیفیت آن تغییری نداشت، حداقل وزیر صمت وظیفه نظارتی خود در حوزه لوازم خانگی را به درستی انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید متناسب با ارائه خدمات از مردم پول دریافت کرد؛ آیا در ماه‌های اخیر کیفیت لوازم خانگی ارتقا پیدا کرده یا تولیدکنندگان این محصولات خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه می‌دهند که قیمت لوازم خانگی 2 برابر شده است؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: آیا کیفیت ماشین لباسشویی و یخچال تولید داخل 2 برابر شده که قیمت‌ها افزایش یافته است؟ آیا تولیدکنندگان سرویس بهتری ارائه می‌کنند؟ دلیل گرانی لوازم خانگی چیست؟ وزیر صمت باید با نظارت دقیق بر بازار لوازم خانگی از تکرار سرنوشت صنعت خودرو در این حوزه جلوگیری کند و به سئوالات مذکور و مطالبات مردم پاسخ دهد.

پایان/

۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 16752

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =