اروپا همچون سوریه به جولانگاه تروریست‌ها تبدیل می‌شود

«عبدالباری عطوان» اعتقاد دارد اروپا به دلیل بحران اوکراین به یک سوریه بزرگ تبدیل می شود که جنگی بسیار خطرناک تر و بزرگتر از سوریه است زیرا عناصر مسلحی از منطقه خاورمیانه به اوکراین و اروپا وارد خواهند شد.

به گزارش تحریریه، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناس جهان عرب و سردبیر روزنامه «رای الیوم» در «یوتیوب» گفت: اکنون منطقه خاورمیانه ستون فقرات جنگ اوکراین است. آمریکا پس از ویران کردن منطقه خاورمیانه این منطقه را رها کرده است.

علت آن است که آمریکا به دلیل قلدرمابی های خود و نداشتن آمادگی لازم برای سازگاری با تغییرات جدید در عرصه بین المللی تلاش می کند که اروپا را هم مانند منطقه خاورمیانه ویران سازد.

عطوان افزود: اروپا اکنون به سوریه بزرگی تبدیل شده است که با جنگی بسیار خطرناک تر و بزرگتر از جنگ سوریه روبرو خواهد شد. عناصر مسلحی از منطقه خاورمیانه به اوکراین و اروپا وارد خواهند شد و در این مناطق جنگ خواهند کرد.

اروپا سال ها در امنیت و رفاه به سر می برد، اما آمریکا می خواهد که قاره سبز را ویران سازد. مردم اروپا با همان مصیبت هایی روبرو خواهند شد که مردم عراق، افغانستان، یمن، ... با آن روبرو شدند زیرا عناصر مسلح آماده اند که از عراق، افغانستان، لبنان و ... راهی اوکراین و اروپا شوند. این عناصر آموزش دیده اند و در جنگ های چریکی مهارت زیادی دارند. 

پایان/

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 17334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =