۹۰۰ هزار میلیارد ریال به‌منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مصوب شد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۹۰۰ هزار میلیارد ریال به‌منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای سازمان تامین اجتماعی مصوب شد.

به گزارش تحریریه، احمد راستینه هفشجانی روز جمعه در نشست بررسی مشکلات شهرستان سامان که با حضور اعضای شورای اسلامی و معتمدان مرکز این شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: با اجرای این مصوبه، بازنشستگان حداقل ۸۵ درصد حقوق غیربازنشستگان را دریافت می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۹۰۰ هزار میلیارد ریال به‌منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای سازمان تامین اجتماعی مصوب شد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی ۸۰ هزار میلیارد ریال در لایحه بودجه امسال برای حمایت از ورزش تصویب کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن خواب‌های زیادی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دید اما با هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و غیرت جوانان این مرز و بوم، نظام اسلامی، صهیونیست و جبهه متحد عبری عربی را متزلزل و توطئه‌های استکبار خنثی شد.

وی گفت: اقدام راهبردی از مصوبات مجلس شورای اسلامی بود و به‌دنبال این مصوبه، امروز دولت با قدرت وارد مذاکره شده و غنی‌سازی بالای ۶۰ درصد از دستاوردهای همین مصوبه است.

راستینه تاکید کرد: امروز حق نداریم امنیت کشور را با هیچ چیزی معامله کنیم و در همین راستا هدف قرار دادن پایگاه اسراییل در کردستان عراق از اقدامات موثر و مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی به‌شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقاومت تنها راه ایستادگی برابر دشمن و رسیدن به اهداف ایرانی اسلامی است.

وی یادآور شد: ‌مجلس شورای اسلامی طرح بزرگ حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را تصویب کرده است که به‌زودی اجرایی می‌شود.

راستینه اظهار داشت: تصویب طرح امنیت غذایی از دیگر اقدامات موثر مجلس شورای اسلامی بود که به‌دنبال آن برای زمین‌های کشاورزی سند تک‌برگ صادر شد.

منبع: ایرنا

پایان/

۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
کد خبر: 17696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معصومه بلوچیان RU ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 1
      خدا کنه حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی و . . . به اتدازه ای افزایش یابد که بتویم ابرومندانه جلو فرزندانمان ظاهر شویم برای ۱ کیلو نیوه نمانیم و گوشت که هیچی انشاالله خدا خودش نظری کند
    • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      سلام شمااینهمه کارهای عجیب وغریب به کوری جشمان دشمن انجام می دهیدخوب مشکل کارواشتغال جوانان وحقوق بازنشستگان ومعیشت مردم کشورمون هم اصلاح کنیدتمام