تمدید طرح ارائه خدمات تقسیطی و تخفیفی امداد خودرو به بازنشستگان کشوری

با توافق بین صندوق بازنشستگی کشوری و امداد خودرو ایران، طرح ارائه «خدمات امداد خودرو» با اقساط ۱۰ماهه، همراه با تخفیف برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق تمدید و مجددا فعال شد.

به گزارش تحریریه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری همانند سال گذشته می‌توانند اشتراک کارت طلایی (سال تا چهارستاره) مربوط به خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو را بدون پیش پرداخت، به‌صورت اقساط ۱۰ماهه با تخفیف ۵۰درصد خریداری کرده یا در صورت خرید نقدی این نوع اشتراک، با حداکثر ۵۵ درصد تخفیف آن را دریافت کنند.

براساس این گزارش، جزئیات کامل طرح استفاده از خدمات امداد خودرو ایران در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و در بخش طرح های یاری اعلام شده است.

در این طرح همانند سال قبل، تخفیف۳۰ درصدی برای دریافت اشتراک امدادسیار برای خودروهای ایران خودرویی و غیر ایران ‌خودرویی ارائه می شود.

از آن‌جایی که ارائه خدمات خودرویی به گروه صنعتی ایران خودرو محدود نبوده، شرکت امدادخودرو ایران خدمات عمومی را در قالب اشتراک امدادسیار برای دارندگان هر نوع وسیله نقلیه فراهم آورده تا با در اختیار داشتن این اشتراک، از خدمات عمومی (باتری به باتری، تعویض زاپاس و پنچرگیری و حمل خودرو به‌صورت رایگان) بهره‌مند شوند.

همچنین خدمات طلایی طیف وسیعی از خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو را تحت پوشش قرارداده که اشتراک سال، تک ستاره، تک ستاره پلاس، دوستاره، سه ستاره و چهارستاره را شامل می‌شود.

گفتنی است که «پاسخگویی ۲۴ساعته به درخواست مشتریان و مشاوره فنی، ارائه خدمات امدادی به صورت شبانه‌روزی بدون نیاز به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، حمل و جابجایی خودرو و انتقال سرنشینان به صورت رایگان، انجام سرویس‌های ادواری استاندارد در محل و به‌صورت رایگان، گارانتی تعمیرات و همچنین تعویض خودرو در خسارت کلی بالای۶۰درصد» از جمله مهم‌ترین خدمات اشتراک طلایی است که با توجه به سال تولید خودرو و نیاز مشتریان طبقه‌بندی شده است.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir  یا سایتhttps://zaya.io/bmazb  و همچنین تماس با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ اشتراک خودروی خود را خریداری کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه مربوط در سایت امدادخودروایران به نشانی www.096440.com  مراجعه یا با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ زیرکلید ۳ تماس بگیرند.

پایان/

۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 17702

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =