زمان اجرایی شدن افزایش حقوق مستمری بگیران مشخص شد

دکتر میرهاشم موسوی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون سازمان تأمین اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: "انشالله با همکاری دولت محترم افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد. بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد ."

به گزارش تحریریه، به نقل از سازمان تامین اجتماعی، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، قائم مقام و معاونین این سازمان و همچنین رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد؛ مقرر شد افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود.

دکتر موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این زمینه گفت: "انشالله با همکاری دولت محترم افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد. در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ماده ۹۶ و ۱۱۱ مورد توجه بوده و بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد. رویکرد راهبردی ما این است که با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود."

پایان/

۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 18026

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ا.م IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      مدیرعامل دزد تامین اجتماعی خدا ازت نگذره که اینقدر از جیب ما بازنشسته ها نمی گذرین کی این دزدی هات تموم میشه وبمیری انشاله
    • مستمری بگیر حداقلی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      قط توی این لفاطیها و ادعاها همسان سازی رو نپیچونن افزایش سالیانه جدا از همسان سازیه فقط 25درصد از سال قبل طلب داریم امسال هم که 90 هزار میلیارد تومن دولت بدهیشو داده باید اون روهم جدا حساب کنن ما حواسمون به همه چی هست گیج نیستیم
    • حبیب IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 0
      اگه تو ۱۲سال ویکماه عقب بندازین در مجموع یکسال جلو میفتین که اضافه نکنین .دمتون گرم که اینقدر کاردستی هستین