دکتر فرزین:شعب دانش بنیان در بانک ملی ایران راه اندازی می شوند

مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید نوروزی از شعبه ملی پلاس فخر رازی اعلام کرد:به زودی شعب دانش بنیان در این بانک راه اندازی می شوند.

به گزارش تحریریه، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا فرزین در این بازدید که حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب و علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات حضور داشتند با اعلام این خبر گفت:برنامه منسجمی برای نظام تامین مالی شرکت های دانش بنیان در این شعب تدوین می شود و با توجه به آخرین دستاوردهای بانکداری جهانی،خدمات مناسبی به این شرکت ها ارائه خواهد شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" افزود:با توجه به نقش پیشرو بانک ملی ایران، افتتاح این شعب می تواند شرکت های دانش بنیان را در کانون توجه بانک های دیگر قرار دهد تا آنها نیز نسبت به ارائه خدمات به این شرکت ها  اقدام کنند.

دکتر فرزین با تاکید بر اینکه ارزیابی شرکت های دانش بنیان، دانش نوی است که باید در بانک ملی ایران ایجاد شود،گفت:شرکت های دانش بنیان صاحب برنامه های بزرگ هستند و ارزیابی آنها نیز باید بر اساس این برنامه ها و آینده این شرکت ها صورت گیرد نه وثایقی که می توانند تامین کنند.

وی با تاکید بر اینکه تجربه بانک ملی ایران در این باره در اختیار سایر بانک ها نیز قرار می گیرد افزود:با راه اندازی این شعب و جذب جوانان خوش فکری که شرکت های دانش بنیان را راه اندازی کرده اند،روند تولید دانش در کشور تقویت خواهد شد.

فرزین ادامه داد: علاوه بر شعبی که در تهران راه اندازی می شوند، در سایر استان های کشور تا پایان سال حداقل یک شعبه دانش بنیان افتتاح خواهد شد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان مسائل شعبه ملی پلاس فخر رازی قرار گرفت و ضمن شنیدن گزارش های کارکنان شعبه در بخش های مختلف، رهنمود های لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعبه را ارائه کرد.

پایان/

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
کد خبر: 17774

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =