تعریف علی آقامحمدی از فاطمی امین وزیر صمت!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مدیران ارشد وزارت صمت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره جدید و با مدیریت فاطمی‌امین، گام‌های مؤثری برای ایجاد تحول بنیادین در مسیر حرکتی خود برداشته است.

به گزارش تحریریه، به نقل از شاتا، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: هدف اصلی از تشکیل این وزارتخانه، ادغام مسئولیت در چارچوب وظایف و خدمات مشترک بخش بازرگانی و صنایع و معادن بود که در برنامه تحولی امسال این وزارتخانه شاهد این رخداد به صورت عملیاتی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه منابع انسانی برای تحقق اهداف تعالی سازمانی در هر مجموعه‌ای، تصریح کرد: اهداف هیچ سازمانی بدون رشد واقعی نیروی انسانی آن محقق نمی شود و این رشد باید در روند کار و با پیوست نظامات آموزشی اتفاق بیفتد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص عنوان سال، تأکید کرد: برای تحقق اهداف تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، نباید مسائل به صورت سطحی مورد توجه قرار گیرند، بلکه نیازمند تأمین زیرساخت‌های لازم در این حوزه هستیم که محور آن‌ها نیروی انسانی تحول‌گرا است.

آقامحمدی تصریح کرد: معیار ما برای تحقق اهداف سال، افزایش 2 برابری آمار در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیانی کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید حاکم بر وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیدواریم این وزارتخانه بتواند این فرآیند را به خوبی مدیریت کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: اگر نگاه پیشین به موضوعات در اجرای فرآیندهای صدور مجوزها و سایر خدمات مرتبط مبتنی بر همکاری نکردن دست‌اندرکاران باشد، تغییر بنیادین مورد نظر محقق نمی‌شود.

پایان/

۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰
کد خبر: 17832

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      بوقلمون ! مشک انست خود ببوید نه انکه عطار بگوید.