فوری | شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد (ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)

گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش یک ساله محصولات خود را ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از فردا سه شنبه به مدت سه روز اجرا می کند.

به گزارش تحریریه، به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و بعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب فراهم نموده است، در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می پذیرد، و در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

طرح پیش فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر12ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو(در صورت نیازبا روش قرعه کشی) و مطابق جدول ذیل از روز سه شنبه مورخ 1401/02/06 شروع و تاپایان روزپنجشنبه مورخ 1401/02/08 ادامه خواهد داشت.

در این طرح، محصولات تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته دستی و فرمان برقی عرضه می شود.

متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

پایان/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 18533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =