پرداخت شهریه یک دانشگاه با رمز ارز

یک دانشگاه واقع در ماساچوست آمریکا به‌تازگی اعلام کرده است که پرداخت شهریه دانشگاه از طریق رمزارز نیز ممکن است.

به گزارش تحریریه؛ به نقل از یورونیوز، دانشگاه بنتلی واقع در ماساچوست آمریکا به‌تازگی اعلام کرده است که پرداخت شهریه دانشگاه از طریق رمزارز نیز ممکن است. طبق بیانیه رسمی این دانشگاه  قرار است در همکاری با صرافی کوین‌بیس پرداخت شهریه با رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم و USDC امکان پذیر شود.

بدین ترتیب بنتلی اولین دانشگاه در ایالات متحده آمریکا خواهد بود که استفاده از ارزهای دیجیتال را برای پرداخت شهریه قبول می کند.

همچنین دانشگاه بنتلی اعلام کرده‌ که علاوه بر پذیرش رمزارز به عنوان شهریه، این دانشگاه همین طور پذیرای کمک‌ها و مبالغ اهدایی در قالب این سه رمزارز نیز خواهد بود.

 ریاست دانشگاه بنتلی دربیانیه‌ای گفت:«دانشگاه بنتلی در آماده سازی رهبران تجاری دارای مهارت و دانش برای کسب موفقیت های آتی در اقتصاد جهان پیشتاز است. ما مفتخریم که از این فناوری که دانشجویانمان در حال آموزش آن هستند استقبال می‌کنیم، فناوری‌ای که این دانشجویان قصد ورود به آن را دارند و قرار است به زودی چشم‌انداز دنیای تجارت را دستخوش تغییر کند.»

گفتنی است که دانشگاه بنتلی با مقوله رمزارز و بلاک‌چین غریبه نیست و سال گذشته پس از ضرب یک ان‌ اف‌ تی در بزرگداشت یکی از مربیان سابق تیم بستکبال زنان این دانشگاه، به نخستین دانشگاهی در جهان بدل شد که یک ان اف تی ایجاد کرده است.

همچنین در پاییز گذشته یکی از دانشجویان بنتلی به‌نام الکس کیم ، یک گروه بلاک چین را راه اندازی کرد. الکس از دوران دبیرستان شروع به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال کرد و علاقه دانشجویان به ارزهای دیجیتال را دلیل اصلی راه اندازی انجمن عنوان کرده است.

لازم به ذکر است این دانشگاه خصوصی و قدیمی که تاریخ تاسیس آن به سال ۱۹۱۷ بازمی‌گردد، در رده‌بندی داخلی کشور آمریکا جایگاه ۱۳۲ را به خود اختصاص داده‌ است و رنکینگ جهانی آن نیز ۱۹۱۴ است.

پایان/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 18809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =