بی اطلاعی از سرنوشت 2 ابتکار تاریخی دولت در 9 ماه گذشته!

بی اطلاعی از سرنوشت 2 ابتکار تاریخی دولت در 9 ماه گذشته از دید رسانه ها پنهان مانده است.

به گزارش تحریریه، بی اطلاعی از سرنوشت 2 ابتکار تاریخی وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم در 9 ماه گذشته از دید رسانه ها پنهان مانده است و کسی سراغ آنها را نمی گیرد، اگرچه برای ایجاد این دو ابتکار هزینه های سنگینی انجام شده است.

ایجاد سامانه های مرغ فروشی و سیب زمینی فروشی که به وسیله سیدجواد ساداتی نژاد با افتخار ایجاد شده و حتی مکالمه این وزیر با آیت الله رئیسی و اظهار شگفتی ساداتی نژاد از کارکرد آن در رسانه ملی نیز پخش شد، در تاریخ ایران سابقه ندارد و تاکنون دولتی به این جمعبندی نرسیده است که برای کنترل بازار باید مرغ فروشی و سیب زمینی فروشی را از مرغ فروش ها و سیب زمین فروش ها گرفته و راسا عهده دار شود. 

برای ایجاد این سامانه های مرغ فروشی و سیب زمینی فروشی که می توانست به صیفی جات، میوه ها، ادویه جات، کیف و کفش و سایر مایحتاج زندگی مردم تسری پیدا کرده و دولت را به یک فروشگاه بزرگ تبدیل کند، هزینه های سنگینی انجام شد و از تجارب شرکت هایی مانند دیجی کالاف کوروش و ... هم استفاده گردید! 

گران خریدن زیاد میوه شب عید، بستن بازار به واردات، بی توجهی به آثار مخرب و سنگین سدسازی ها، استفاده از مدیران افراطی اصلاح طلب، فراموشی آبخیزداری و آبخوان داری، ادامه اجحاف به کشاورزان با ارزان خریدن محصولات آنها و ... در کارنامه وزیر بی سابقه و کارنابلد کشاورزی خودنمایی می کند، اما اراده ای برای تغییر وجود ندارد و وی همچنان به ادامه مدیریت مخرب خود در این وزارتخانه مهم مشغول است. 

جا دارد وزیر کشاورزی به مردم گزارش دهد که عاقبت سامانه های مرغ فروشی و سیب زمینی فروشی به کجا کشید و اساسا این ابتکار چگونه به ذهن مدیران این وزارتخانه بحران زده رسید، که به یک معظل برای امنیت قضائی کشور تبدیل شده است. 

پایان/

۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 19317

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      سامانه فوق احمقانه بازرگام چی شد
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      0 0
      اين وزير بي كفايت و برخي ديگه مثل وزير صمت در حد مدير كل هم نيستند ... و كلا تعطيل هستند. بايد تاسف خورد