وزیر عجیب دولت سیزدهم دست از سر دلار رانتی بر نمی دارد

وزیر عجیب دولت سیزدهم دست از سر دلار رانتی بر نمی دارد و خبرها از پرداخت رانت دلار 4200 تومانی به گوش می رسد.

به گزارش تحریریه، ساداتی نژاد وزیر کشاورزی دولت سیزدهم دست از سر دلار رانتی بر نمی دارد و خبرها از پرداخت رانت دلار 4200 تومانی به نهاده های دامی به گوش می رسد. 

در اواخر سال گذشته بود که ساداتی نژاد بدون توجه به حذف رانت در بودجه کشور اعلام کرد که وزارت کشاورزی آماده بارگذاری نهاده های دامی با ارز ترجیحی(رانتی) است! و حالا سکوت دولت این نگرانی را ایجاد کرده که وی موفق شده و پرداخت دلار رانتی در سال 1401 ادامه پیدا کرده است. 

ساداتی نژاد که کلکسیون عجایب در دولت سیزدهم است در ماجرای خرید میوه شب عید با قیمت های بسیار بالا که گزارش آن در رسانه ملی نیز منعکس شد، متهم به سومدیریت و ... است و ایجاد سامانه برای فروش مرغ و سیب زمینی(کاری که در طی قرنها به وسیله بقالی های انجام می شده است) به وسیله نهاد دولت که معمولا روش های پرابهام و همراه با فساد هستند که پای ذی نفعان زیادی به آنها باز می شود، از دیگر کارهای این وزیر بدون سابقه موثر در حوزه مربوطه می باشد که بی تردید اثر سنگینی بر اقشار ضعیف جامعه که روستاییان و دامداران باشند بر جای خواهد گذاشت. 

از زمان آغاز به کار ساداتی نژاد، هنوز یک برگ سیاست راهبردی وزارت جهاد کشاورزی برای ارتقا امنیت غذایی کشور مبتنی بر اصول علمی منتشر نشده و فعالیت این وزارتخانه به واردات و فروش مرغ و سیب زمینی و دادن مناصب دولتی به چهره های اصلاح طلب افراطی مرجوعی از شهرداری تهران محدود شده است. 

پایان/

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 17970

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =