علی کریمی و گروگان گیری وقایع اجتماعی برای لگد زدن به احکام اسلامی!

علی کریمی و گروگان گیری وقایع اجتماعی برای لگد زدن به احکام اسلامی! یک واقعیت است که هر از گاهی خود را نشان می دهد.

پیشنهاد می شود که خود آقای سلبریتی  هم این متن را تا آخر بخواند بلکه متوجه میزان بیسوادی اش بشود.

باز هم یک حادثه اجتماعی دیگر اتفاق افتاد و باز هم اظهار نظر سلبریتی ها گُل کرد و علی کریمی هم برای اینکه از قافله ی اظهارنظرها عقب نیفتد به بهانه ی ریزش ساختمان متروپل آبادان عکسی از سگهای زنده یاب در توییتر خودش منتشر کرد و بالای آن نوشت.

«تا دیروز نجس بودین،
ولی شماها از خیلی ها تمیز تر و با معرفت ترین.»

از آنجا که از شخصی مثل علی کریمی انتظاری نیست که بتواند فرق بین سگ زنده یاب را با سگهای تزئینی و بی خاصیت متوجه شود و یا بداند که صِرفِ استفاده از چیزی ماهیت آن را تغییر نمی دهد بلکه نوع استفاده مهم است و هدف می باشد و استفاده از سگ در زنده یابی و یا نگهبانی و گله داری با استفاده از سگهای تزئینی بی خاصیت جهت خودنمایی و سرگرمی های جاهلانه از آسمان تا زمین با هم فرق دارند و نوعِ استفاده از سگ، ماهیتِ غیربهداشتی و کثیف بودن و حکم شرعی آن به این سبب را تعییر نمی دهد. اما لازم است تا برای متوجه شدن ایشان، متن حاضر تنظیم شود.

متن حاضر را با یک سئوال از این شخص که بجز مشهور بودن و پولدار بودن هنر و تخصصی ندارد ادامه می دهیم.

جناب سلبریتی؛
 لطفا به این سئوال پاسخ بدهید که....

واکسن زدن ها و هزینه های گزاف تو و امثال تو جهت بهداشت سگ های تزئینی تان برای چیست و چه دلیلی دارد؟

آیا غیر از این است که واکسن زدن های سلبریتی هایی مثل تو و عده ای معدود از افراد مرفه و بی درد جامعه به سگ های تزئینی خودتان با مبالغ بالا و به صورت ماهانه در کنار هزینه های گزاف دیگر برای نگهداری آنها، به خاطر این است که ویروس های خطرناک موجود در بدن آنها بی اثر و کنترل شده و به سبب منتقل شدن به بدنِ خودتان منجر به بیماری های خطرناک و ناشناخته نشود؟

جناب سلبریتی؛ 
 هیچ می دانید که اگر واکسن های مخصوص و گران قیمت را به سگهای تزئینی خودتان به صورت ماهانه نزنید چه بیماری های خطرناکی از طریق آب دهان و ادرار و مدفوع و رطوبت سطح بدن آنها شما و خانواده تان را تهدید می کند؟

جناب سلبریتی؛ 
می شود بفرمائید که چند درصد از مردم با فرهنگ کشورمان توان مالی دارند که مثل تو و امثال تو[بلا تشبیه] یک یا چند قلاده سگ تزئینی[و بی خاصیت] را در خانه نگهداری و هزینه های گزاف پزشکی و بهداشتی و غذایی آنها را تامین و پرداخت کنند؟

پس جناب سلبریتی؛  بدان که....
حکم شرعی نجاست سگ دلیل علمی و پزشکی و بهداشتی و عقلی داشته و برای جلوگیری از انتقال بیماری های خطرناک به بدن انسان ناشی از وجود صدها میکروب و ویروس خطرناک موجود در آب دهان و ادرار و مدفوع سگ و انتشار آنها در محیط و نیز از طریق رطوبت سطح بدن سگ، ضروری می باشد.

 و به همین خاطر هم هست که سلبریتی هایی مثل جنابعالی برای سگهای تزئینی تان واکسن های گران قیمت می زنید جهت در امان ماندن از ویروس های خطرناک موجود در بدن آنها و نیز کلی هزینه ی بهداشتی دیگر.

جناب سلبریتی؛ بدان که.....
سوء استفاده جنابعالی و امثال جنابعالی از سگهای بیچاره ی تزئینی صرفاً برای ارضای هرچه بیشتر حس سیری ناپذیر شهرت طلبی می باشد که در قفسِ تنگِ حس خودنمایی شما محبوس هستند  و نیز سگ گردانی شما صرفا یک عرف جاهلانه و رایج بین قشر مرفه می باشد به عنوان ابزاری برای به رخ کشیدن پول و ثروت و سبک زندگی غربی و به هیچ عنوان نگهداری و گرداندن این سگهای بیچاره از طرف امثال شما، مبنایِ حیوان دوستی و خدمت به حیوانات را ندارد که اگر این طور باشد و ادعای حیوان دوستی تان راست باشد باید با همه حیوانات اینطور رفتار کنید و مثلاً  کُره الاغ و بُزغاله و توله گرگ و بچه میمون و کُره ی اسب و قاطر را هم در خانه نگهداری کنید و با خودتان بگردانید، وگرنه دروغ شما در خدمت به حیوانات و حیوان دوستی آشکار شده و معلوم می‌شود که نگهداری و گرداندن سگهای تزئینی صرفاً یک مُد و پُز پولداری رایج و البته یک سوء استفاده ی جدی از این موجوداتِ بینواست برای ارضایِ حسِ مذمومِ خودنمایی و شهرت طلبی تان.

و سخن پایانی ...
جناب سلبریتی؛ سخن پایانی اینکه ...

این مسئله که شما نمی توانید فرق بین سگ های تزئینی را با سگ‌های زنده‌یاب تشخیص بدهید کاملاً طبیعی و قابل درک می باشد اما بدانید که اکثریت قاطع جامعه مسلمان و مذهبی و با فرهنگ ایران خوب می دانند که چرا یک سلبریتی و سط حوادث اجتماعی تاثر برانگیز در قامتِ یک گروگان گیرِ فرصت طلب ظاهر می‌شود و شروع به لجن پراکنی و لگد پراکنی علیه اسلام و احکام اسلامی می کند.

بله جناب سلبریتی؛ 
مردم  ایران می دانند که یک سلبریتی [شخص صرفا مشهور] از بی‌سوادی مُفرط رنج می‌برد و همزمان دارای عقده های سیاسی و اعتقادی است که مبنای این عقده ها بیشتر همان بی سوادی مفرط می باشد و البته می تواند دلایل دیگری هم داشته باشد. 

خلاصه اینکه کاملا درک می شود که یک سلبریتی  نتواند نقش هر موجودی را در نظام هدفمند خلقت تشخیص بدهد و از روی غروری ساخته شده بر مبنای بیسوادی و شهرت طلبی و ثروت زدگی هر از گاهی در وسط حوادث اجتماعی قُلابِ فرصت طلبی را آماده کرده و با گروگان گیری ناشیانه و مُبتذلِ قضایا و به صورت کج فهمانه، ماهیِ شهرت طلبی خود را از آبِ گل آلود حوادث بگیرد و به این منظور لگدی هم به سوی احکام اسلامی پرتاب کند.

پایان/

۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 19346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایرانی FR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      8 0
      طلبکارهای بی درد
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      5 9
      آقای کریمی کاملا درست گفته . این سگها از خیلی از این پاچه خوار های قلم به دست تمیزتر هستند
    • ارتش سرخ IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      5 8
      تو هم برو خدا رو شکر کن که فضای مجازی فرصتی برای لجن براکنی و نشر اکاذیب به تو و امثال تو داده. بدون که نمیتونی با این چرت و پرتا هر چیزی رو به اسلام ربط بدی. امثال تو که با هر فرصتی منتظر خالی کردن عقده هاتون بر علیه انسان های مردمی و محبوب مثل آقای کریمی هستید بدونید که کور خوندبد. خجالت بکشبد برید وظیفه تون رو درست انجام بدیدهمین امثال شماهایید که کشور رو به گند کشوندید. کمم نمیشید.
    • US ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      3 0
      دقیقا درست میگه چون استعدادهای ناب فوتبالی خیلی بهتر از علی کریمی تو اون دوران فوتبالی علی اقا توی همین خوزستان بودن که به خاطر فقر و عدم ارتباط و دلالی که اون موقع علی کریمی با همین نجس ها داشت نتونستن معروف بشن ( اون موقع که دلال های نجس با مدیران برات لابی کردن از فوتسال آوردن تو فوتبال و کلی بهت بها دادن یادت رفته ،، چطور اون موقع نجس نبودن خیلی ها ) پس تو هم هم پیاله اونا بودی و هستی و خواهید بود ،، فقط باد الان به طرفت نوزیده جناب علی خان ،،، اگه خیلی دلت میسوزه به جای حرف پاشو برو آبادان کمک کن
    • US ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      14 1
      قابل توجه هر سگ بین ۵ تا ۱۰ میلیون هزینه ماهیانه داره
    • US ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      18 1
      والا پیامبر هم به سگ غذا میداد و در اسلام توصیه به محبت به حیوانات شده نه دیگه بیان کنارت تو تخت بخوابن 😂
    • علی اکبر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      4 0
      این میخواد فوتبال مملکت رو بچرخونه..برو به جهنم برا همیشه..دیگه به کاهدون زدی ...چقدر وقیح شدی اگه علی اقا پروین نبود کی بودی؟محمود اباد دو نفر