در بازار رمزارز همه فروشنده اند

بیت‌کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته پشتیبانی ارزش خود را از دست دادند و احساسات بازار رمزارزها دوباره دچار ترس شدید شد. داده‌های زنجیره‌ای حاکی از افزایش فشار فروش است که می‌تواند منجر به زیان قابل‌توجهی شود.

به گزارش تحریریه، بیت‌کوین و اتریوم با از دست دادن مناطق حمایتی حیاتی، به نظر می‌رسد که ضررهای قابل‌توجهی را تجربه کنند.

در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار موقعیت‌های خرید و فروش در سراسر بازار ارزهای دیجیتال نقد شده است. داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین گلس (Coinglass) نشان می‌دهد که زیان‌ها مدت کوتاهی پس از سقوط بیت‌کوین به زیر ۲۸هزار دلار و از دست دادن پشتیبانی اتریوم در ۱۸۰۰ دلار افزایش یافت.

اکنون فعالان بازار برای فروش برخی از توکن‌های خود به صرافی‌ها هجوم آورده‌اند.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های دارای ۱۰۰۰ تا ۱۰هزار بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰هزار بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۸۷۰ میلیون دلار را فروخته یا مجددا خریداری کرده‌اند. افزایش فعالیت شبکه با افزایش قابل‌توجهی در تعداد توکن‌هایی که به کیف پول‌های صرافی ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند، همزمان است. بیش از ۱۰هزار بیت‌کوین در همان بازه زمانی به پلتفرم‌های معاملاتی ارسال شده که بر این ارز دیجیتال پرچمدار فشار وارد کرده است.

در حالی که سفارش‌های فروش در صرافی‌های ارزهای دیجیتال انباشته می‌شوند، پشتیبانی بیت‌کوین ضعیف به نظر می‌رسد.

مدل جهانی ورودی/خروجی پول نشان نمی‌دهد که بیت‌کوین بتواند از متحمل شدن ضرر بیشتر جلوگیری کند. چیزی که می‌توان مشاهده کرد یک مانع عرضه عظیم بین ۲۹هزار و ۱۹۰ تا ۳۰هزار و ۷۰ دلار است که در آن ۱.۴۶ میلیون آدرس بیش از ۹۰۰هزار بیت‌کوین خریداری کردند.

بیت‌کوین باید خیلی سریع این منطقه حیاتی را به عنوان پشتیبان بازیابی کند تا شانس خوبی برای بازگشت داشته باشد. عدم انجام این کار می‌تواند باعث ایجاد وحشت در میان این آدرس‌ها و باعث فروختن بیت‌کوین شود و بیت‌کوین را به پایین‌ترین سطح ۲۵هزار  ۳۷۰ دلار یا حتی ۲۱هزار دلار می‌فرستد.

اگرچه معیارهای روی زنجیره افزایش مشابهی را در تعداد اتریوم که به کیف پول‌های صرافی ارزهای رمزنگاری شده وارد می‌شوند را نشان نمی‌دهند، مدل جهانی ورودی/خروجی پول کمبود تقاضا را نشان می‌دهد. مهم‌ترین سطح پشتیبانی برای اتریوم حدود ۷۳۰ دلار است، جایی که بیش از ۱۳.۳۱ میلیون آدرس بیش از ۱۳.۲۵ میلیون اتریوم خریداری کردند.

کریپتو گزارش کرد، بر اساس تاریخچه تراکنش، اتریوم تا زمانی که به پایین ترین سطح بازار در حدود ۷۳۰ دلار برسد یا به بالای ۲۵۵۰ دلار برسد، بعید است که بهبود یابد و وارد روند صعودی جدیدی شود.

شرایط فعلی حاکی از آن است که فضای بیشتری برای کاهش پیش از پایان زمستان کریپتو وجود دارد. خوشبختانه، چند معیار روی زنجیره وجود دارد که به‌دقت پایین‌ترین بازارهای قبلی را پیش‌بینی کرده‌اند و می‌توانند راهنمایی‌هایی در مورد تغییر روند بالقوه در آینده ارائه دهند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۹۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۱۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۱۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۱.۰۲ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷.۱۸ میلیارد دلار است که ۵۱.۹۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۸.۲۸ میلیارد دلار است که ۷.۷۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۳.۱۶ میلیارد دلار است که ۸۶.۹۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۱۱:۱۲ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۸ هزار و ۸۴۰.۷۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۷  درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۶۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: هزار و ۷۵۸.۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۲.۳۵ درصد کاهش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۲۹۵.۸۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۷۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۵۸ درصد کاهش

۴- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹ دلار  

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۴۱.۱۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۱.۳۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۹.۵۷  درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۴۶۰۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۳۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۱۲.۴۲ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۳۹۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۸.۱۳ درصد کاهش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۸.۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۲۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۵ درصد کاهش

۹ - یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۷۷۴۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۱۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۶۱ درصد کاهش

منبع: ایسنا

پایان/

۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 19363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =