نظارت مستمر مجلس بر روند اجرای قانون تسهیل صدور کسب و کار/ایجاد شفافیت در سیستم اداری با اجرای قانون مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می‌تواند ضمن برداشتن فساد از سیستم اداری، به صدور مجوزها سرعت بخشیده و هزینه صدور مجوزها را نیز کاهش و شفافیت را در سیستم اداری ایجاد کند و براین اساس نظارت جدی مجلس بر روند اجرای این قانون ادامه خواهد داشت.

به گزارش تحریریه، جعفر قادری عضو کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، ضمن تاکید بر نظارت دقیق مجلس شورای اسلامی بر روند اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار گفت: نمایندگان با هدف گشایش در صدور مجوزها و ایجاد اشتغالزایی چنین قانونی را در مجلس تصویب کردند اما این پایان کار ما نخواهد بود و از این پس به صورت جدی با دریافت گزارشات مستمر روند اجرا را بررسی خواهیم کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می‌تواند ضمن برداشتن فساد از سیستم اداری، به صدور مجوزها سرعت بخشیده و هزینه صدور مجوزها را نیز کاهش و شفافیت را در سیستم اداری ایجاد کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: همچنین این قانون می‌تواند رتبه کشورمان را در راه‌اندازی کسب و کارها و تسهیل صدور مجوزها ارتقا دهد، براین اساس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید نظارت مستمر خود را بر اجرای این قانون انجام خواهد داد.

منبع: خانه ملت

پایان/

۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 19551

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =