شاهکار جدید وزارت صمت برای به هم ریختن بازار خودرو!

از شاهکار جدید وزارت صمت برای به هم ریختن بازار خودرو ایران! رونمایی شد.

به گزارش صمت، از شاهکار جدید وزارت صمت برای به هم ریختن بازار خودرو! رونمایی شد و منوچهر منطقی در نامه ای به رئیس بورس کالا عرضه خودرو را تعلیق کرد، زیرا قرار بود ۴۳۰ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی از امروز در بورس کالا معامله شود.

ثبت سفارش محصولات بهمن موتور یعنی فیدلیتی و دیگنیتی از ۱۱ خردادماه در بورس کالا آغاز شده و قرار بود این دو خودرو هجدهم خردادماه در تالار خودروی بورس کالا عرضه شوند که با دستور معاون وزیر صمت لغو شد و خبری از عرضه خودرو در بورس نخواهد بود. وزارت صمت طی دو نامه جداگانه خطاب به مدیرعامل بورس کالا و شرکت‌های کارگزاری این عرضه را ملغی و دلیل آن را محرمانه اعلام کرده است.

میز بازار تحریریه فعلا کاری به درستی و یا غلطی عرضه خودرو در بورس کالا ندارد، اما ایجاد سرگیجه در بازار با تصمیم های رگباری و متناقض که یک خط در میان عرضه شده و لغو می شوند را دنباله روی ناآگانه از سیاست نانوشته ایجاد بحران های اقتصادی مداوم می داند که خروجی آن زمینگیر شدن دولت آیت الله رئیسی در ایستگاه صنعت خودروسازی است که به دلیل مدیریت فاجعه بار فاطمی امین و منوچهر منطقی به پاشنه آشیل دولت سیزدهم تبدیل شده است. 

نکته تاسف بار در نامه منطقی این است که دلیل این بلبشوی تصمیم گیری محرمانه اعلام شده است. 

پایان/

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 19641

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      0 0
      اینها تا صد سال دیگه هم مملکت داری یاد نمی گیرند بهتر است از کشورهای پیشرفته مثل ژاپن و کره جنوبی و چین مدیر لایق وارد کنند و یک بیست سالی سکان مملکت را بدست آنها بسپارند.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      0 0
      منطقی ایرانخودرو رو به شرکت ناکارآمد و شکست خورده و ضرر ده تبدیل کرد بعد رفت طراحی هواپیما و این صنعت رو زمین زد حالا کل صنعت خودرو رو میخاد نابود کنه. چه بهانه ای بهتر از خودرو برای ایجاد آشوب و تشویش افکار عمومی و زمین زدن دولت و نظام. آقای منطقی به کجا وصلی؟ حیفا، تل اویو، واشنگتن، پاریس یا دفتر ملکه؟
    • SE ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      0 0
      مردم به فکر یه لقمه نون هستن که توش موندن این آقایان دست از کاسبی بر نمیدارن حتما باید مردم بریزنشون تو زباله دونی تاریخ تا دست از سر این مردم و مملکت بردارن ؟