بورس اسرائیل هک شد

برخی منابع خبری از یک حمله سایبری شدید از سوی یک تیم عراقی علیه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو و از دسترس خارج شدن این سامانه خبر دادند.

به گزارش تحریریه، کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، امروز (پنجشنبه، ۹ ژوئن)، در خبری فوری، از یک حمله سایبری شدید از سوی یک تیم عراقی علیه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو خبر داد و نوشت که این سامانه از دسترس خارج شده است.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اردیبهشت‌ماه گذشته باز می‌گردد که  تیم سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار « یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین‌ماه نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز ، در همان روز گزارش داد بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند،  صورت گرفته است.

منبع: فارس

پایان/

۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 19672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مردم IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      قابل توجه شوت های مقیم مرکز بورس ایران را نبرند