پوتین درفکر دیدار دوباره با رئیسی

وزیر امور خارجه روسیه از تمایل «ولادیمیر پوتین» برای دیدار دوباره با رئیس جمهوری کشورمان خبر داد.

به گزارش اگزارش تحریریه، «سرگی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با رئیس جمهوری کشورمان اظهار داشت: رئیس جمهور پوتین از من خواست تا صمیمانه ترین سلام ها و بهترین آرزوها را برسانم. او همچنین در انتظار دیدار دوباره با شماست.

وزیر خارجه روسیه همچنین در تهران در مورد تحولات در اوکراین و رویکرد کشورهای غربی عنوان داشت تمامی کشورهای که سیاست خودخواهانه آمریکا و متحدانش را درک می کنند روابط اقتصادی خود را به گونه ای باز تنظیم می کنند که دیگر به غرب وابسته نباشند.

وی خاطر نشان کرد: ما اکنون یک زندگی فعال داریم؛ هم در داخل کشور و هم در دستور کار بین المللی. رئیس جمهور روسیه هر روز جلسات متعددی در مورد تطبیق حوزه های اقتصادی، اجتماعی، بانکی و مالی با واقعیت هایی که اکنون در نتیجه سیاست تهاجمی و خودخواهانه غرب در حال ظهور است، برگزار می کند.

لاوروف اضافه کرد: به موازات آن همه کشورهایی که نفوذ منفی خط خودخواهانه آمریکا و متحدانش را روی خود حس می کنند، نیاز عینی به تنظیم مجدد روابط اقتصادی دارند به گونه ای که به هوس ها و تمایالات خودخواهانه دولت های غربی وابسته نباشند.

وزیر امور خارجه روسیه تاکید کردبیست و پنجمین اجلاس اقتصادی سنت پترزبورگ که هفته ی گذشته برگزار شد، به صورت عمده به همین موضوع اختصاص داشت.

پایان/

۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 20017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناصر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      فهمیده این بنده خدا سواد نداره اینبار میخواد حسابی سرش کلاه بزاره و سمال و جنوب و سرق و غرب ایران رو کلا لا هم ببره