دلیلی بلاتکلیف ماندن قانون رتبه بندی معلمان

نماینده مردم شهریار در مجلس با انتقاد از عدم اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: اگر سازمان برنامه و بودجه در اجرای قانون رتبه بندی، بیش از این تعلل کند، حتما مجلس از تمام ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش تحریریه، حسین حق وردی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 8 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: قبلا تذکری دادم مبنی بر اینکه دولت در اجرای رتبه بندی معلمان اهمال کرده است، اما انگار گوش شنوایی در سازمان برنامه و بودجه برای اجرای این قانون مصوب مجلس در زمینه رتبه بندی وجود ندارد. یکی قانون رتبه بندی و دیگری هم لایحه بودجه سال جاری که هر دو لایحه دولت بوده است.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس یازهم ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت دولت برای تدوین آیین نامه اجرایی این قانون سپری شده است، همچنین با عنایت به اینکه آغاز اجرای قانون نیز از 31 شهریور 1400 مصوب شده، عملاً با کارشکنی مسئولان سازمان برنامه و بودجه، مشخص نیست اجرای این قانون از چه زمانی آغاز شود. به مسئولان این سازمان تذکر می دهم که مجلس اجازه نمی دهد قانون مصوب اجرا نشده و یا ناقص اجرایی شود، لذا برای آخرین بار تذکر می دهم که اگر سازمان برنامه و بودجه در اجرای قانون رتبه بندی، بیش از این تعلل کند، حتما مجلس از تمام ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد.

منبع: خانه ملت

پایان/

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 20136

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =