یارانه ۴ هزار دلاری به نیمی از جمعیت آمریکا

دولت ایالات متحده در دو سال همه گیری کرونا بیشتر از چهار هزار دلار یارانه نقدی را در قالب بسته های حمایتی به شهروندان خود ارائه کرد.

به گزارش تحریریه، پایگاه خبری «BankingRates» نوشت، در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بسته‌های محرک متعددی برای کمک‌ و رفع نیازهای جدی شهروندان از طرف دولت آمریکا ارائه شد. تنها در سال ۲۰۲۰، مبلغ هنگفت ۲۷۱.۴۲ میلیارد دلار در قالب نزدیک به ۱۶۲ میلیون پرداخت ارسال شد که به طور متوسط ​​​​۱۶۷۶.۰۲ دلار برای گیرنده فراهم کرد.

در حالی که در سال ۲۰۲۱ فقط تعداد کمی بیشتر از پرداخت ها ارسال شد - حدود ۱۶۳.۵ میلیون - مبلغ پرداختی به تقریباً ۳۹۰ میلیارد دلار یا ۲۳۸۴.۵۵ دلار برای هر گیرنده رسید.

 در مجموع، متوسط ​​​​آمریکایی ها در طول این دو سال ۴۰۶۰.۵۸ دلار دریافت کردند.

با این حال، مبالغ دریافتی بر اساس هر ایالت بسیار متفاوت بود. ساکنان یوتا نزدیک به ۴۷۰۰ دلار در پرداخت های محرک اقتصادی به دست آوردند که در رده نخست این کشور قرار گرفت.

در همین حال ماساچوست با میانگین تنها ۳۸۰۶.۵۸ دلار به ازای هر گیرنده در پایین ترین نقطه قرار داشت.

با این تفاسیر به نظر می رسد دولت آمریکا به هر آمریکایی دریافت کننده بسته حمایتی معادل حقوق یک حقوق کارمند ساده ادارات این کشور را به عنوان یارانه پرداخت کرده است.

برای تعیین میزان دریافتی میانگین افراد در هر ایالت در پرداخت های محرک، GOBankingRates از داده های خدمات درآمد داخلی برای ایجاد تفکیک ایالت به ایالت استفاده کرد.

پایان/

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 20660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =