وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیروی امریه جذب می‌کند

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد ‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها اقدام کند.

به گزارش تحریریه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد ‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها اقدام کند.

در این راستا اداره‌کل توسعه منابع انسانی  این وزارتخانه با همکاری ادارات‌کل اجرایی در استان‌ها  در سال ۱۴۰۱ اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس جهت اعزام به تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ کرده است.

متقاضیان امریه سربازی می‌توانند از تاریخ ۵ مرداد لغایت پنجم مهرماه با مراجعه به سامانه مردم‌یار (تعاون‌یار قدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها کسب اطلاع و ثبت‌نام کنند.

پایان/

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 20666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =