باج‌دهی اسرائیل به لبنان برای استخراج گاز از کاریش

اسرائیل در رابطه با مرز دریایی با لبنان، پیشنهاد جدیدی را به واشنگتن ارائه کرده است.

به گزارش تحریریه، به گزارش المیادین، رژیم صهیونیستی در رابطه با مرز دریایی با لبنان، پیشنهاد جدیدی را به واشنگتن ارائه کرده است.

در این رابطه رسانه‌های اسرائیل اذعان داشتند که مقامات اسرائیلی به ایالات متحده اعلام کرده‌اند که حاضر هستند برای رسیدن به راه‌حل اساسی در مسئله میدان کاریش، امتیازاتی را به لبنان بدهند.

موضع مقاومت و سید حسن نصرالله در مسئله میدان کاریش دلیل اصلی این اظهارات و دادن امتیاز از سوی اسرائیل به حساب می‌آید.

پایان/

۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 20719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • GB ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      0 0
      حزب الله لبنان نه تنها باعث امتیاز گیری از اسرائیل نشده بلکه باعث شده لبنان در تمام موارد مقصر شناخته شود و اسرائیل به عنوان کشور مظلومی که از هر طرف مورد تهدید است خود را معرفی کند. همین که لبنان دو ارتش دارد و قدرت حسین نصرالله بیشتر از رئیس جمهور آن است باعث منزوی شدن و بی اعتباری آن میشود و برای اسرائیل منافع دارد. تهدیدهای توخالی نصرالله هم مزید بر علت شده.
    • محمدرضا کیانفر IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      1 0
      . حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس گفت: قدرت پهپادی و موشکی تضمین کننده‌ی امنیت کشور است. آقای سلیمی، آنچه باعث امنیت می‌شود اقتصاد و فرهنگ است که از 43سال پیش دارای اقتصادی ورشکسته و فرهنگی متعلق به 1400سال پیش که مردم مثل حیوانات وحشی می‌زیستند می‌باشیم. بزرگان وطن را از حماقه، نباشد بر وطن یک جو علاقه. تمام از جنس گاو و گوسفندند، نه آزادی نه قانون می‌پسندند. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.