واکنش کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به ردصلاحیت: حق‌خوری در روز روشن هم عالمی دارد!

داوطلب احراز صلاحیت نشده انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال طی توئیتی به موضع‌گیری درباره بیانیه کمیته بدوی پرداخت.

به گزارش تحریریه، در شرایطی که پیش از این احتمال عدم احراز صلاحیت مهدی تاج، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به علت موضع‌گیری‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود داشت و حتی کار به شکایت وزارت ورزش و جوانان از بانیان پرونده خسارت‌بار و ننگین مارک ویلموتس هم رسیده بود، بار دیگر رئیس سابق فدراسیون به عرصه رقابت برگشت.

شب گذشته و پیش از پایان وقت رسمی روز ۱۸ مردادماه، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای اسامی نامزدهای واجد شرایط و احراز صلاحیت شده برای انتخابات روز ۸ شهریورماه را رسماً منتشر کرد که طی آن ۳ نامزد به نام‌های مهدی تاج، سیدمیرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان کاندیداهای تصدی کرسی ریاست معرفی شدند.

با این تفاسیر مشخص شد که شکایت داوطلبانی مثل امیررضا واعظ‌آشتیانی و علی‌رضا اسدی از کمیته بدوی به کمیته استیناف انتخابات اصلاً ترتیب‌اثر داده نشده و این ۲ داوطلب نامزدی انتخابات به همراه محمد آخوندی، ۳ نفری بودند که به میدان نهایی رقابت نرسیدند و از جدال برای کسب کرسی ریاست فدراسیون فوتبال جا ماندند.

بیانیه شب گذشته فدراسیون فوتبال اما بی‌پاسخ نماند و واکنش یک داوطلب نامزدی را هم در پی داشت. واعظ‌آشتیانی در حساب کاربری توئیتری‌اش نوشت: "به وظیفه ملی عمل کردم، تقدیر این‌گونه بود. همواره تلاش می‌کنم اما زور نمی‌زنم، حق‌خوری در روز روشن هم عالمی داره! اگر قرار به شکایت باشد از ترامپ بابت نقض حقوق بشر شکایت می‌کنم و شکایت به فیفا نمی‌برم. به پای وطنم و آرمان‌های انقلاب تا ابد خواهم ماند."

نکته جالب اما این‌جاست که با وجود به جریان افتادن پرونده بررسی اتهامات به تیم مدیریتی وقت فدراسیون فوتبال در ماجرای عقد قرارداد ننگین با مارک ویلموتس پس از اعلام قطعی رأی CAS، هیچ‌گونه محدودیتی برای رئیس وقت فدراسیون فوتبال به‌وجود نیامده و تاج با کم‌ترین مشکل وارد لیست نامزدهای نهایی ریاست فدراسیون شده.

یکی از دلایلی که به سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی هفته گذشته کارت زرد داده شد، همین ماجرای حضور مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده و حالا باید منتظر ماند و دید که چگونه فردی با این سابقه، سودای بازگشت به ساختمان گرانیتی خیابان سئول را در سر خواهد داشت.

منبع: دانا

پایان/

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 20980

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • تاراج IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      تاج نه تاراج قطع الرجال هست یا ....
    • GB ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      این تاج به کجا وصله که اینقدر قدرت داره