چه کسی پاسخگوی رد صلاحیت واعظ آشتیانی و تایید صلاحیت علی کریمی خواهد بود؟

باید این سوال را به طور جدی مطرح کرد که چه کسی پاسخگوی رد صلاحیت واعظ آشتیانی و تایید صلاحیت علی کریمی خواهد بود؟

به گزارش تحریریه، پس از کنش های ضدامنیتی اخیر علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران که در انتخابات دو دوره قبل برای ریاست فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت شده بود، در فضای عمومی کشور که جزئی دلایل موثر بر جان باختن دهها نفر است، این سوال را باید به طور جدی مطرح ساخت که چه کسانی پاسخگوی رد صلاحیت مدیران خوشنامی مانند واعظ آشتیانی و تایید صلاحیت علی کریمی خواهند بود؟

آیا نهاد ناظر و تعیین کننده نباید پاسخ دهد که چگونه و با چه منطقی باعث عدم شرکت امیررضا واعظ آشتیانی به عنوان یک مدیر امتحان پس داده در حوزه های مختلف ازجمله در ورزش شده، اما علی کریمی با حواشی بیشمار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را تایید صلاحیت کرده است که از گذشته درباره حاشیه های اقتصادی و امنیتی مشکوک وی افشاگری شده بود؟

نهاد ناظر که شهاب عزیزی خادم را تایید صلاحیت کرد و اتفاقات بعدی را به نظاره نشست نباید درباره منطق تایید صلاحیت وی که حاشیه های زیادی در پتروشیمی امیرکبیر و در مناسبات با پرویز کاظمی وزیر به زندان رفته اسبق رفاه داشت، پاسخگو باشد؟

آیا نهاد ناظر و مهندس اتفاقات؛ نباید درباره منطق تایید صلاحیت رئیس کنونی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد؟

حداقل هزینه این نوع نگرش به مشارکت نخبگان در اداره کشور این است که مدیران و متخصصان زیادی با منطق مبهم و مرموزی که تاکنون جاری بوده از گردونه اداره کشور خارج شده و باعث ناکارآمدی دیوانسالاری کشور به دلیل حضور مدیران بی کفایت شده اند، که نتیجه آن انباشت ناکارآمدی ها است و باعث ایجاد نارضایتی در مردم شده است. خشم از ناکارآمدی در اداره کشور باعث می شود تا به بهانه های واهی هزینه های امنیتی ایجاد شود و برای جریان های ضدایرانی زمینه سربازگیری آسان فراهم گردد. 

پایان/

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 21971

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =