واعظ آشتیانی: یک گروه از داخل به فیفا خط می‌دهد

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اظهارات نمایندگان مجلس بحث دخالت شخص ثالث در فوتبال نیست، گفت: یک باند و یک گروه از داخل به فیفا خط می‌دهند.

به گزارش تحریریه، امیررضا واعظ آشتیانی نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی تلویزیونی درباره نامه فیفا وAFC درباره توضیح فدراسیون در رابطه با اظهارت نمایندگان مجلس،گفت: مسئولان باید بررسی کنند که چرا این نامه ساعت ۵ در یک خبرگزاری منتشر می‌شود و چند ساعت بعد از آن به دست فدراسیون فوتبال می‌رسد.

واعظ آشتیانی با بیان اینکه برخوردهای قضایی در فیفا هم وجود داشته است، اظهار داشت: بلاتر هم متهم بود و استعفا داد و پرونده او در دستگاه های قضایی بررسی شد و در نهایت تبرئه شد اما فیفا تاکید دارد کسی که می‌خواهد نامزد انتخابات شود و اتهامی متوجه او است، حتی اگر در ادامه در دادگاه تبرئه شد، حق حضور در انتخابات را ندارد.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: یک گروه و باندی که برای همه مردم شناخته شده هستند، این اخبار را به فیفا داده اند. جالب است نامه‌ای که از AFC به فدراسیون ارسال شده است را معاون دبیرکل که یک شخص ایرانی هست، امضا کرده است. چطور آقایانی که مدعی هستند اگر رئیس شوند، می‌توانند مشکلات را حل کنند، نتوانستند این مشکل را حل کنند.

واعظ آشتیانی با اشاره به حساسیت فیفا روی تخلفات، گفت: فیفا معتقد است که مقام‌های دولتی و حاکمیتی ورودی به عزل و نصب‌ها ندارند و اینطور نیست که اتفاقات مختلفی در فوتبال بیفتد و کسی نتواند ورود کند، این پسندیده نیست. شک نکید از داخل کشور خط می دهند و این اتفاق را مدیریت می کنند، اینکه وقتی به جای رئیس و دبیرکل، معاون نامه را امضا می کند، نکته جالبی نیست؟

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اظهارات نمایندگان، بحث دخالت شخص ثالث نیست، تصریح کرد: این اتفاقات بحث دخالت شخص ثالث نیست، به خصوص که درباره تخلفاتی که در فوتبال می شود، متولیان نمی‌توانند سکوت کنند و نظاره‌گر باشند و فیفا نیز با این ورود مشکلی ندارد.

واعظ آشتیانی در پایان با انتقاد از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم که همه این حواشی به دلیل سکوت کمیته اخلاق است، این کمیته باید به چالش‌ها و شکایت‌هایی که وجود داشت، رسیدگی و ورود کند اما آنها سکوت کرده‌اند.

منبع: ایرنا

پایان/

۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 21168

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =