نقشه ای شیطانی!

دکتر بهاالدین قهرمانی نژاد استاد دانشگاه تهران در یادداشتی به بررسی ماهیت اغتشاشات اخیر پرداخت.

هر عاقلی می فهمد که این حجم وسیع و برنامه پرحجم اغتشاش، چیزی نبوده که برای درگذشت غم انگیز یک نفر و دقیقا از همان زمان، کلید خورده باشد زیرا تمامی شواهد آشکار و اعترافات لیدرهای شورش و حتی اربابان تروریست ایشان، مبنی بر این مطلب که اساسا چنین پروژه و نقشه ای را از مدت ها قبل طراحی کرده اند، جای اندک تردیدی در این که جوانان بسیاری قربانی این نقشه شوم شیطانی شده اند، باقی نمی گذارد. حال برای آنان که هنوز، ذره ای تردید دارند به این چند دلیل روشن، توجه داده می شود:

۱. آیا می شود باور کرد که عربستان، اسرائیل، آمریکا، منافقین، سلطنت طلبان، کومله و دمکرات که سال ها در کردستان ایران و عراق، منشاء جنایات بوده اند و همینطور حامیان آنها که در تروریست بودن آنها و ارسال سلاح شیمیایی برای کشتار کردها در سردشت و حلبچه در زمان صدام،تردیدی نیست، طرفدار و دلسوز  قومیت ها از جمله هموطنان  شریف و غیرتمند کرد ما باشند؟ آیا این قاسم سلیمانی نبود که دختران کرد اقلیم را از دست داعش ساخته شده توسط همین جنایتکاران بین المللی که الان برای مرحومه امینی، اشک دروغین می ریزند، نجات داد؟ آیا همین ها، قاتل سلیمانی نبودند که به آشوبگران،خط دادند که به عکس وی جسارت کنند همانطوری که بر علیه رهبری معظم که یک منطقه را از خون آشامان داعشی نجات داد نیز جسارت کردند!

۲. این که حاکمان مستبد سعودی که در قتل، کشتار فجیع، قطع گردن نوجوانان و قطعه قطعه نمودن خبرنگاری که فقط انتقاد به ایشان می کرده (جمال خاشقچی)و این که آمریکای جنایتکاری که از بمب اتمی و کشتار بیش از دویست هزار نفر و هدف قرار دادن هواپیمای مسافری ایران در سال ۶۷ نه تنها عذر خواهی نکرده بلکه به فرمانده قاتل ناو، مدال هم داده و این که انگلیس قاتل میلیون ها ایرانی در قحطی جنگ اول و این که سازمان منافقین قاتل هفده هزار نفر از ملت از حقوق بشر در ایران انتقاد می کنند، برای شما عجیب به نظر نمی رسد؟ اصلا برای اینها، حقوق بشر، اهمیتی دارد؟

۳. وضعیت زنان و توجه به ایشان در دوره پس از انقلاب به گواه تمامی شواهد موجود بیشتر شده است. شاهد روشن آن، موضع پهلوی دوم در مصاحبه هایش راجع به زنان است که خوشبختانه در آرشیو تلویزیون ایران موجود و از طریق شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است. وضعیت زنان در غرب و سعودی نیز برابر آمارهای موجود از طرف جراید غربی، قابل کتمان نیست و عجیب این است که طالبان در افغانستان نیز به اینها پیوسته و در مورد مراعات حقوق زنان به ایران تذکر داده است!

۴. این که به دروغ و فریب رسانه ای کار آشوبگران را به نام قیام ملت، تبلیغ کردند به این پرسش جواب بدهند که از حدود هزار و پانصد شهر و شهرستان، کمتر از پنجاه شهر و شهرستان آن هم توسط عده ای معدود در مقابل میلیون ها نفری که در سراسر کشور علیه آشوبگران، راهپیمایی نمودند را می توان قیام عمومی نامید؟ با چه منطق و استدلالی جز فریب و استفاده از ابزار پیچیده رسانه مجازی، چنین دروغی را می توان به خورد جوانان ساده دل داد؟ آیا این جمعیت ده ها میلیونی در سراسر کشور که به دفاع از نظام، مقدسات و پرچم ایران به صحنه آمدند، ملت نبودند؟ چرا باید فریب برخی از سلبریتی های ناجوانمرد را خورد که با بهره گرفتن از امکانات به وجود آمده و تساهل و رافت اسلامی، به آلاف و الوف رسیده اند؟

۵. دروغ های رسوای آشوبگران و حامیانشان،در ابتدا تا آنجا پیش رفت که حتی  از نسبت دادن سوزاندن مسجد، قرآن و اموال به غیر خودشان نیز اباء نداشتند! واقعا دروغ پردازی تا کجا؟کسی نپرسید اگر چنین بوده اولا چرا در پیام ها از آن اعلام بیزاری نکردید و ثانیا خودتان بارها به سوزاندن و کشتن، دعوت کردید!

اینک که این نقشه شوم با دستگیری لیدرها و برخورد قاطع با تروریست های متجاوز اقلیم در شمال غرب، نقش بر آب شده فرصت مناسبی برای آگاهی دادن به جوانان فریب خورده است. کوتاهی نکنیم و با نشر این متن، قدمی در آگاهی دادن و روشنگری برداریم. به خدای سبحان قسم، همه مسئولیم و در صورت کوتاهی در تبیین و روشنگری در هر حادثه ای که احیانا منجر به خسارت یا جسارتی شود، در دنیا و آخرت، گرفتار خواهیم بود. این وعده و سنت حقتعالی است.

والله مع المتقین.

پایان/

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 21975

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 2
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      حاجی خودت را به آن راه نزن
    • US ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      یک عذر خواهی میکردن و یکنفر دراز اینقده هزینه نمیدادن هی دروغ پشت دروغ دهاتین چون مسئولین و با کتک بزرگ شدن همین روش رو مردم پیاده میکنن حجاب در راستای خودخواهی مردانه بوجود آمده فک کن هزار و چهار صد سال پیش میخواستی در یک جامعه سنتی کوچک اعراب دوست دخترت بیاری خونه چطوری امکان پذیر بود یک برقع به سر زنها میکردن و باهاش هزار کار خلاف دیگه هم میکردن i’m
    • US ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      یک عذر خواهی میکردن و یکنفر دراز اینقده هزینه نمیدادن هی دروغ پشت دروغ دهاتین چون مسئولین و با کتک بزرگ شدن همین روش رو مردم پیاده میکنن حجاب در راستای خودخواهی مردانه بوجود آمده فک کن هزار و چهار صد سال پیش میخواستی در یک جامعه سنتی کوچک اعراب دوست دخترت بیاری خونه چطوری امکان پذیر بود یک برقع به سر زنها میکردن و باهاش هزار کار خلاف دیگه هم میکردن i’m