۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

فریبکاری جدید!

دکتر بهاالدین قهرمانی نژاد
فریبکاری جدید!

دکتر بهاالدین قهرمانی نژاد در یادداستی به بررسی انتقادات از دولت سیزدهم از طرف مدیران دولت حسن روحانی پرداخته است.

سلام بر حقیقت جویان!

بانیان بدبختی های اقتصادی و تخریب کنندگان اقتصاد ایران در دولت غربگرا و اصلاحاتی قبل، مدتی است که با بزک کردن مجدد برجام بی خاصیت که به تعبیر رهبری معظم،"خسارت محض"بود، به دنبال فریبکاری جدیدی هستند.

واقعا چقدر ناجوانمردی می خواهد که علنا به افکار عمومی دروغ بگویید! شما را به خدای سبحان، برجام، کدام تحریم را از بین برد. شما اگر دین ندارید حداقل، آزاد مرد باشید و وطن خود را به اجنبی که دشمنان ملت و قاتلان بین المللی غربی هستند، نفروشید. هیچ کس، منکر تورم و سختی های معیشتی فعلی نیست ولی کیست که نداند، مشکلات موجود، معلول انباشت انفجاری اقدامات دوره شما در دولت قبل می باشد.

این که ماهیانه سیزده هزار میلیارد تومان، خسارت دولت قبلی را تا چندین سال، بایستی رئیسی پرداخت کند، این که در کرونا، علنا به دروغ گفتید چون اف ای تی اف، تصویب نشده واکسن، وارد نمی شود، و با آمدن رئیسی این دروغ معلوم شد و کرونای روزی بالای هفتصد کشته، از بین رفت این که گفتید، یک مسکن هم نساختیم و رئیسی، با وعده بارها تاکید شده، ساخت چهار میلیون مسکن در پایان دوره اول وارد شد، این که با اغتشاشات و فتنه ای که دشمن ایجاد کرد و رفقای شما هم بر آتش آن دمیده و باعث این خون ها شد و در کنار همه اینها هفده هزار میلیارد تومان خسارت مالی زد و این که در دوره رئیسی، یارانه های چند برابری، علیرغم تورم شدید بازمانده از دوره شما، مسکنی بر زخم های عمیق اقتصادی گردید.

این که رئیسی مانند شما، به خلق اسکناس بی پشتوانه روی نیاورد. این که با صداقت تمام با ملت، سخن گفته و در میان مردم و مشکلات ایشان است.این که علیرغم مین های اقتصادی و فرهنگی کاشته شده در زمان شما، با تحریم های چند برابری غرب خیانت پیشه که با تشویق رفقا و همفکران شما در این فتنه انجام شد، باز هم دولت انقلابی، مشغول خدمات رسانی شبانه روزی است، این که برای نخستین بار، رتبه بندی معلمان را رئیسی، عملی نمود، چیزی که شما فقط شعارش را دادید و این که علیرغم نقدهای وارد به دولت در قضیه قیمت خودرو و برخی کالاها که بنده نیز مانند بسیاری از دلسوزان واقعی با صداقت کامل، بارها نوشته ام، همه اینها قرینه روشنی است بر این که شماها و دوستان و همفکرانتان به جهت زاویه جدی با انقلاب، رهبری و نظام اسلامی، همانطور که بارها بروز داده اید، به دنبال زمین خوردن دولت انقلابی هستید.

کمک که نمی کنید، سنگ اندازی هم با تبلیغات دروغ و فریبنده دارید. انتقادات شما به تخریب، شبیه تر است تا خیرخواهی و این برای هر منصف بی غرض و مرضی روشن است. بنابراین، حنای برجام مورد نظر شما که همان باج دادن به تروریست های بین المللی است، دیگر رنگی ندارد. لطفا از فریب جدیدتان دست بردارید و از آه بر آمده از نهاد ملت مظلوم، انقلابی و مقتدر، بترسید.

ان ربک لبالمرصاد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران

پایان/

۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 23395

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      5 3
      تف بر پدر و مادر آدم دروغگو در ضعیف بودن در بودن فساد و رانت های آنچنانی در دولت روحانی شکی نیست، ولی این دولت در همه ضعفها و فساد و رانت و نالایقی و ... روی اون دولت را سفید کرده، علیرغم شعارهای پرطمطراق و لافای بزرگ مث با ارزش کردن پول کشور و ساختن چهار میلیون مسکن،تو این یه سال و نیم دلار از بیست و پنج رسیده به چهل، هزار تا مسکن نتونستند بسازن
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      4 2
      خوب اگر برجام بد است پس چرا به طرف غربی التماس می کنید که پای میز مذاکره بیاید.
    • کرامت سلیمی US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      در انتظار پدیدار شدن  جوهر حقیقت از دل تاریکی ها تا  رفتن به سوی روشنایی عدالت و دنیای بدون جنگ ، تنها به اندازه کمی فکر و تعقل بر روی حقیقت برجام و انرژی هسته ای زمان لازم است....... کافیست بدون تعصب و بافکر نو و واقعی به موضوع نگاه کنید.