گفت و گوی تلفنی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه پیگیری های عدم پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش پرورش تلفنی گفت و گو کرد.

به گزارش تحریریه، نماینده مردم ارومیه در مجلس در توییترش نوشت: چهارساعت مانده به سال تحویل، پیگیر پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان از دکتر میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه شدم، تلاش می کنند امشب یا طی یکی دو روز آینده، جبران مافات کنند. یافتن مقصر و قاصر را به بعد وا می گذاریم. همه در تلاش هستند که معلمین به حقوق حقه شان برسند.

وی هچنین گفت: با گفت و گویی که با وزیر آموزش و پرورش داشتنم، حقوق اسفند معلمین عزیز امروز دوشنبه ۲۹ اسفند تا ساعتی دیگر پرداخت خواهد شد. این رویه به هیچ وجه ،شایسته فرهنگیان عزیز نبوده و غیر قابل قبول است که قطعا مجلس ،پیگیر ماجرا خواهد بود.

اصل ماجرا اختلاف بین سازمان برنامه و آموزش‌وپرورش بر سر پرداخت اعتبارات احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان است. احکام اولیه همان رتبه یک است که به همه معلمان مشمول داده شده و احکام قطعی، رتبه‌ای است که بعد از بررسی شاخص‌ها توسط ارزیابان حرفه‌ای و هیئت ممیزی صادر شده است.

جلال زاده افزود: طبق گفته آقای وزیر و دستور صریح آقای رئیس جمهور مقرر شده در اولین روزهای کاری سال جدید،موضوع اختلافی توسط معاون اول رئیس جمهور بررسی و حل گردد.

پایان/

۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
کد خبر: 24785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =