دور دوم مزایده خودروهای خارجی از فردا

دور دوم مزایده خودروهای خارجی رسوبی از ۸ صبح فردا (۲۶ مهر) آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ یکشنبه (اول آبان) ادامه دارد.

به گزارش تحریریه، فرایند مزایده تعیین تکلیف ۱۰۴۰ دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه آغاز و نتیجه آن ۱۶ مهرماه مشخص شد. طی این مزایده که بیش از ۱۳ هزار نفر در آن شرکت کردند، برای بیش ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان پیشنهاد قیمتی مطرح شد که متوسط رشد قیمت های پیشنهادی ۸۵ درصد بوده است.

بر این اساس، ۷۱ خودروی خارجی که از مزایده اول خودروها باقی‌مانده بود، از فردا (سه شنبه) از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت به فروش می‌رود. متقاضیان می توانند از ساعت ۸ روز سه شنبه (۲۶ مهر) لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه (اول آبان) برای دریافت اطلاعات فهرست خودروها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

همانند دور نخست، شرکت کنندگان در مزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک(توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند. برگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می شود؛ لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می توانند از ۲۶ مهرماه به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است. بازدید از خودروهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (۲۶ مهر تا اول آبان ۱۴۰۱) از ساعت ۸ الی ۱۹ امکان پذیر است.

گفتنی است؛ زمان رمزگشایی مزایده فوق العاده ۵۶۶ خوروهای خارجی سوم آبان خواهد بود.

پایان/

۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 22264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =