احتمال ورود این برندهای خودرویی محبوب آسیایی به ایران

شنیده ها حاکی از آن است که سه برند خودرویی محبوب آسیایی، در حال سپری کردن مراحل اولیه برای ورود محصولات خود به کشور ایران هستند.

به گزارش تحریریه، طبق اطلاعات به دست آمده، این برندها که شامل هیوندای، کیا و میتسوبیشی هستند، مراحل اولیه همکاری با ایران را برای صادرات محصولات اقتصادی خود به ایران طی کرده اند. سه شرکت ایرانی نیز به عنوان نماینده این خودروسازان، از سوی وزارت صمت تاییدیه دریافت کرده اند. هنوز اطلاعات مشخصی از نام این شرکت ها در دست نیست، اما گویا دو شرکت واردکننده معروف، در حال برنامه ریزی برای عرضه محصولات هیوندای و میتسوبیشی هستند و یک شرکت جدید نیز در نظر دارد که محصولات خودروساز کره ای کیا را به بازار کشور عرضه کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، در حدود ۱۰ مدل خودرو از سه برند کیا، هیوندای و میتسوبیشی برای ورود به بازار خودروی کشور معرفی شده اند. کلیه این محصولات، خودروهای اقتصادی بازار جهانی محسوب می شوند و بر اساس شنیده ها، روند واردات محصولات هیوندای با قطعیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

با این حال هنوز به طور قطعی و رسمی، واردات هیچ یک از برندهای خودرویی تایید نشده است و به طور خوش بینانه، آغاز واردات خودرو در اواخر زمستان ۱۴۰۱ صورت می گیرد.

منبع: car.ir

پایان/

۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 22301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =