دیوان عدالت اداری حکم 3 سال انفصال از خدمت معاون وزیر راه را تایید کرد

حکم سه سال انفصال از خدمت معاون وزیر راه و شهرسازی از سوی دیوان عدالت اداری تایید شد.

به گزارش تحریریه، دیوان عدالت اداری حکم 3 سال انفصال از خدمت یکی از معاون مسکنی وزیر راه و شهرسازی را تایید کرد. اوایل شهریور ماه امسال تحریریه از محکومیت سه ساله معاون وزیر راه و شهرسازی از انتصاب در پست‌های حساس خبر داده بود.

بر این اساس با اعلام هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت، معاون وزیر راه و شهرسازی به دلیل تخلفات محرز شده به مدت سه سال از انتصاب در پست‌های مدیریتی در دستگاه های دولتی محکوم شده است.

هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری پس از بررسی پرونده مدیرعامل وقت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، وی را به مدت 3 سال از انتصاب در پست‌هایس مدریتی دولتی و دستگاه‌های مشمول قانون رسیدگی به تخلفات اداری محکوم کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری طی مکاتبه‌ای با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی این محکومیت را اعلام کرده است.

به گزارش تحریریه، پس از این محکومیت، معاون وزیر راه و شهرسازی در اعتراض به این حکم به دیوان عدالت اداری متوسل شد که این دیوان نیز حکم "هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت" را تایید کرده است. با این تفاسیر باید دید در غیاب رستم قاسمی مستعفی، سرپرست وزارت راه و شهرسازی اقدامی برای برکناری معاون وزیر راه انجام می‌دهد یا خیر؟

پایان/

۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 23019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 0
      چرا وزیر ارشاد مهدی اسماعیلی به خاطر پارتی بازی و فامیل بازی محاکمه نمیشه؟1_ انتصاب داماد خواهر به همراه همسر ش به عنوان رایزن فرهنگی ایران در ازبکستان2_انتصاب برادر زاده که سربازی هم نرفته به عنوان مشاور رسانه ای رییس سازمان غذاو دارو3_انتقال برادرش که کارمند جهاد کشاورزی در شهرستان کوچکی بود به تهران و دادن پست مدیر کلی در پایتخت به برادرش و...
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      سر سفره بیت المالن،این گروه‌میره،گروه بعدی میاد،خدا لعنتشون کنه.ملت پدرشون دراومده،مخارج بیداد میکنه،امیدوارم خونین زودتر پای محاکمه بیستند
    • علی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      دیگه این روشها و این اخبارها قدیمی شده حالا همین آقا که سه سال انفصال کار دولتی شده یعنی قرارداد رسمی نمیتونی باش ولی به صورت قراردادی توی یک قسمت دیگه با مزایا و حقوق بیشتر مشغول کار میش برا خودشون همیشه راه دوم و دارند