بانک بزرگ روسیه سرویس جدیدی را در ایران راه اندازی کرد

بانک وی تی بی روسیه، سرویس جدیدی را در ایران راه‌اندازی کرد و افراد و مشاغل در ایران و روسیه قادر به انجام معاملات برون مرزی خواهند بود.

به گزارش تحریریه، به نقل از راشاتودی، وی تی بی دومین بانک روسیه اعلام کرد، سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرده که به افراد و مشاغل امکان انتقال پول به ایران و از ایران را می‌دهد. وی‌تی‌بی دولت روسیه که از اواخر ماه فوریه تحت تحریم‌های گسترده غرب قرار گرفته، اولین وام‌دهنده‌ای است که خدمات بانکی را به ایران با وجود محدودیت‌های بین‌المللی داده است.

معاون این بانک، دنیس والواچوف، معتقد است که چنین تراکنش‌هایی، تقاضای بالایی خواهد داشت و این اقدام باعث تقویت همکاری‌های اقتصادی و رونق گردشگری بین دو کشور خواهد شد. این سرویس جدید، امکان ارسال پول بین روسیه و ایران را با جزئیات حساب در عرض یک روز فراهم می کند.

وی تی بی در حال برنامه ریزی برای گسترش خدمات تراکنش با کشورهای به اصطلاح دوست است، طبقه بندی که کشورهایی را توصیف می کند که تحریم هایی را علیه روسیه اعمال نکرده اند. در حال حاضر پرداخت برای مشتریان این بانک در بیش از ده کشور سابق CIS و برخی از کشورهای آسیایی در دسترس است.

منبع: ایبنا

پایان/

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 23352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شهاب IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 2
      سرویس چپاول منافع ملی جدید راه اندازی شد تا راحت تر روش های غارت از ایران را انجام دهند . ارباب پوتین با غلامان حلقه به گوش خود ایران را نابود کردند.
    • مهدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      0 0
      اولا که اگه این سطح از مراودات بانکی با روسیه بد بود امریکا و اسرائیل انقدر نگران نمی شدند یادت باشه هرچیزی که باعث نگرانی امریکا و اسرائیل بشه ما باید روش زوم کنیم بیشترش کنیم دوما ما در دوره ای که امریکا قبل از اینی که از برجام بیاد بیرون حجم مبادلاتمون با کشورهای غربی چقدر بود کلش 100 میلیون دلار بود درحالی که بیشترین حجم مبادلات بانکی و اقتصادی ما بلوک شرق بالای 10الی20 میلیارد دلار بوده سوما ایران داره در حوزه هواپیماهای جنگنده خودش رو هم سطح اسرائیل و اعراب میکنه اون موقع میخوام بدونم بازهم میان ایران رو تهدید کنند بیش از 60 هواپیمای سوخو35 و هلیکوپتر کاموف 52 و پدافند اس 400 و غیره روانه ایران میشه نمیدونی بدون