مشخص نیست اندک خودروهای وارداتی نصیب چه افرادی می شوند؟

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: عملکرد وزارت صمت به شدت مورد نقد و بررسی است زیرا هیچ اقدامی در خصوص عرضه خودروی داخلی و خارجی انجام نداده است و همه وعده هایی که در این رابطه داده شده بود عملیاتی نشدند.

به گزارش تحریریه، امان اله حسین پور نماینده مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد وزارت صمت گفت: افزایش قیمت خودرو سبب نگرانی مردم شده است و این اتفاق اصلا قابل قبول نبوده چرا باید چنین اتفاقی بیفتد که خودرو در طی چند هفته چندین میلیون تومان افزایش پیدا کند؟

وی افزود: دولت موظف است که بازار را کنترل کند تا مردم شاهد این اتفاقات در بازار خودرو و ارز و ... نباشند متاسفانه دولت به مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو پایبند نبود چرا که 9 ماه طول کشید تا در دولت آئین نامه واردات خودرو تدوین شود و پس از آن اقدام به واردات کند که تاکنون این اتفاق هم نیفتاده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: این خودروهایی هم که در روزهای اخیر وارد شده است تعداد محدودی بوده که مشخص هم نیست وزارت صمت می خواهد به چه افرادی بدهد متاسفانه تصمیاتی که از سوی برخی از وزرا همچون وزیر صمت اتخاذ می شود سبب نارضایتی مردم می شود.

این نماینده مردم در مجلس در گفت و گو با خانه ملت، عنوان کرد: وزارت صمت قانون مصوب مجلس را در خصوص واردات خودرو رعایت نکرده است و در حقیقت عملکرد وزارت صمت به شدت مورد نقد و بررسی است زیرا هیچ اقدامی در خصوص عرضه خودروی داخلی و خارجی انجام نداده است و همه وعده هایی که در این رابطه داده شده بود عملیاتی نشدند ضمنا سوق دادن خودرو در بورس کالا باعث منفعت دلالان شد و بستر را برای سوء استفاده برخی فراهم کرده است.

پایان/

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 23518

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =