رویکرد نفاق آمیز دولت در مواجهه با کره جنوبی!

رویکرد نفاق آمیز دولت در مواجهه با کره جنوبی! باعث ایجاد بدبینی نسبت به انگیزه های پنهان قوه مجریه در تنظیم قوانین و مقررات شده است.

به گزارش تحریریه، رویکرد نفاق آمیز دولت در مواجهه با واردات و یا عدم واردات از کره جنوبی! باعث ایجاد بدبینی نسبت به انگیزه های پنهان قوه مجریه در تنظیم قوانین و مقررات شده است. زیرا از یک سو اعلام کردند که واردات لوازم خانگی کره ای به دلیل همراهی این کشور در تحریم های اعمالی علیه ایران ممنوع است، اما از سوی دیگر همزمان با تظاهر به آزادسازی واردات خودرو با یک شرکت بی نام نشان داخلی دست به کار شده و 22 دستگاه خودرو! کره ای در میان تبلیغات سنگین رسانه ای برای واردات روانه بازار کردند.

این 22 دستگاه خودرو از نمایشگاه هایی کنار خیابانی امارات خریداری شده و روانه بازار ایران شده اند و ارتباطی به خرید مستقیم از کره جنوبی هم ندارند.

درحالیکه با ممنوعیت واردات لوازم خانگی از برندهای معتبر خارجی مانند بوش، هیتاچی، کن وود، زیمنس و ... انحصاری مشابه با خودروسازی ایجاد شده و نارضایتی شدید داخلی ایجاد کرده است، اما در مساله واردات خودرو به دلیل منافع ذی نفعان خاص، دولت در برابر واردات خودروهای کره ای حساسیتی ندارد و آنها را روانه بازار می کند تا به اسم خودروهای اقتصادی زیر 10 هزار دلار با قیمت 100 هزار دلار به فروش برسد.

پایان/

۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 23487

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =