هرمزگان به دوران جنگ برگشت

استاندار هرمزگان از آغاز طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار(شما) خبر داد.

به گزارش تحریریه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان؛ درخصوص اهمیت طرح کالابرگ الکترونیک گفت: به منظور حمایت از سبد غذایی خانوار و تقویت سلامت غذایی این امکان برای مردم ایجاد شده که با اعتبار یارانه، بتوانند یکماه زودتر اقلام ضروری خانوار خود را خریداری کنند.

استاندار هرمزگان ویژگی بارز این طرح را حفظ قدرت خرید مردم در طول دوره برشمرد و افزود: برای حفظ قدرت خرید مردم در این طرح ؛ قیمت کالا در شهریور 1400 مبنا و ملاک عمل قرار گرفته و دولت طبق سبد کالای مشخص شده ما به تفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می کند.

وی احترام به سلایق مختلف را دیگر مزیت دیده شده در طرح کالابرگ اعلام کرد و ادامه داد: مردم برای خرید اقلام کالایی این طرح می توانند آزادانه و به سلیقه خود هر نشان تجاری را انتخاب و خریداری کنند و امکان پرداخت ما به تفاوت قیمت کالای انتخابی با کالای مرجع نیز میسر شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان عنوان داشت: در طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار امکان دیگری هم فراهم شده که مردم براساس نیاز خانوار، مقدار کمتر یا بیشتری از کالاهای اساسی مرجع را به انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار یارانه شان خریداری کنند.

دوستی در رابطه با افراد مشمول این طرح گفت: تمام کسانی که حساب یارانه آنها در استان هرمزگان می باشد از امشب می توانند جهت مشاهده ی میزان اعتبار و اقلام کالایی مصوب این طرح از دو طریق اقدام کنند، مسیر اول اینکه با تلفن همراه سرپرست خانوار کد دستوری #28*788* را شماره گیری کنند؛ مسیر دوم نیز نصب برنامه کاربردی شما ( شبکه ملی اعتبار) با استفاده از برنامه های اندرویدی بازار و مایکت یا مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir می باشد.

پایان/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 23817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمدی IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      با این عنوان ها به عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه کالا و جلوگیری از هدر رفت کالا های یارانه ای کمک نمی کند بهتر است به اجرا نظام عدالت کالا و مواد مصرفی مورد نیاز خانوارها که بعضی از کالا ها سوبسیدار است کمک کنیم تا بیش از این کشور صدمه نبیند در غیر این صورت تردید و تعلل در اجرا به دلیل انتقادات شما در آخرت به میزان زیان وارده شما مقصر هستید و باید مجازات شوید
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      9 0
      آقا جان ماکالابرگ نمی‌خوایم نقدی برای ماکهبدهکاریم بهتره