خدمت رایگان به سه هزار نفر در اردوی جهادی درمانی شهربابک

مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: به سه هزار نفر در اردوی جهادی درمانی شهربابک خدمات رایگان ارائه شد.

به گزارش خبرنگار تحریریه حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: مجتمع مس در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، در اردوی جهادی درمانی که در گرامیداشت یاد وخاطره ی شهدای سلامت شهربابک برگزار شد، بیش از ۳هزارنفرخدمت رایگان به اقشار کم برخوردار شهربابک ارائه کرد.

وی اظهار داشت: در این اردوی جهادی درمانی که در هنرستان کشاورزی برادران شهید نبی زاده برگزار شد، افراد کم برخوردار در حوزه های مختلف از جمله دندانپزشکی، بینایی سنجی، روانشناسی، سونوگرافی، متخصص داخلی، متخصص اطفال، روانشناسی، پزشک عمومی و زنان و زایمان خدمات رایگان درمانی و داروی رایگان دریافت کردند.

محمودی بیان داشت:مجتمع مس قبل از برگزاری اردو با اعزام تیم ها به مناطق مختلف نسبت به غربالگری مناطق اقدام کرده و افراد واجد شرایط دریافت خدمات را با سرویس ایاب و ذهاب از روستاها به محل اردو اعزام کرده است.

وی با بیان این مطلب که تعداد قابل توجهی از پزشکان جهادی این اردو شهربابکی بوده اند گفت: در کنار بخش های درمانی،فضایی شاد و مفرح برای کودکان حضور یافته در اردو نیز ایجاد شد که آموزه های پزشکی و درمانی در قالب بازی و شعر به آنان آموزش داده شد.

محمودی به رایگان بودن تمامی خدمات و داروها برای افراد کم برخوردار اشاره کرد و گفت:علاوه بر تحویل داروی رایگان،تعداد ۲۰۰عینک رایگان نیز به ویزیت شدگان بخش بینایی سنجی اهدا شد.

مهندس محمودی خاطرنشان کرد:در راستای آماده سازی محل برگزاری اردوی جهادی درمانی،اقداماتی در خصوص بهسازی بخش هایی از هنرستان کشاورزی برادران شهید نبی زاده نیز از سوی مجتمع مس شهربابک صورت گرفت.

مجتمع مس شهربابک امیدوار است در آینده ای نزدیک با خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکی و حضور در مناطق کمتر برخوردار شهربابک با همکاری پزشکان جهادی به اقشار کم برخوردار خدمات رایگان ارائه کند.

پایان/

۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 24181

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =