خدمات رایگان دامپزشکی شهربابک در شهربابک ارائه می شود

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خدمات رایگان دامپزشکی شهربابک در شهربابک ارائه می شود.

به گزارش تحریریه، مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همگام با دیگر نهادها خدمات رایگان به همشهریان به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته صورت خواهد گرفت و در همین راستا برنامه‌های مدونی در نظر گرفته شده است.

مجید اسدی افزود: انجام عملیات واکسیناسیون رایگان ۳۰ هزار راس دام علیه بیماری تب برفکی و ۵ هزار قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در راستای مبارزه با بیماری‌های دامی در دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: در کنار فعالیت‌های مذکور، کارشناسان شبکه دامپزشکی نیز با مراجعه و سرکشی به روستاهای مناطق مسینان، خبر و دهج اقدام به معاینه و ویزیت رایگان دام های بیمار این منطقه می کنند.

اسدی با بیان اینکه ویزیت رایگان دام و طیور در محل شبکه دامپزشکی از دیگر برنامه های این شبکه در دهه فجر خواهد بود، تصریح کرد: همچنین از دیگر خدمات پیش‌بینی شده در دهه فجر برگزاری دوره‌های آموزشی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در روستاهای جوزم و بنه یکه می باشد.

وی در پایان افزود: امیدواریم امسال نیز همچون سالهای قبل با همکاری همشهریان بتوانیم برنامه های پیش بینی شده در این ایام مبارک را به نحو احسن اجرا کنیم.

پایان/

۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 24072

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =