آقایان شرم کنید و کمتر دروغ بگویید!

برخلاف ادعای «منوچهر منطقی» معاون وزارت صمت که می گوید حذف شدگان از قرعه کشی اولویت بندی خودروی وارداتی با ۱۲۴ تماس بگیرند، اما همین سامانه وزارت صمت حذف شدگان را به سازمان حمایت از مصرف کننده حواله می دهد.

به گزارش تحریریه، اگرچه پس از حرف و حدیث های فراوان موضوع واردات خودرو به صورتی ابتر و رانتی کلید خورد اما در همین موضوع هم مافیابازی و دروغ پردازی در حد اعلا به چشم می خورد.

بنده یکی از ثبت نام کنندگان در طرح کذایی خرید خودروی وارداتی هستم و دلیل ثبت نام در این طرح نیز ناامیدی از دریافت یک خودروی متوسط از خودروسازان داخلی بوده است.

اگرچه موضوع وکالتی کردن حساب را در همان روزهای نخست انجام دادم و مبلغی حدود دو برابر میزان مسدودی را در حساب خود واریز کردم و دارای خودرو و پلاک هم نیستم، گواهینامه هم دارم اما بعد از چند بار امروز و فردا کردن، وزارت صمت روز دوشنبه بالاخره اولین مرحله قرعه کشی برای اولویت بندی بیش از ۱۰۰ هزار متقاضی را انجام داد.

از صبح دوشنبه اگرچه سایت دارای مشکلات فراوان بود اما با هر جان کندنی که بود، وارد سایت شدم ولی با پیام زیر شوکه شدم.

آقایان شرم کنید و کمتر دروغ بگویید

حدود ظهر روز سه شنبه با شماره ۱۲۴ وزارت صمت تماس گرفتم تا دلیل رد شدن خود را جویا شدم که فرد پاسخ دهنده عنوان داشت که سایت خراب است شاید بعدازظهر لیست اصلاح شود. به ایشان گفتم از همه شرایط قانونی فقط دو مورد را ندارم یکی ارتباطات خاص با وزارت صمت و دیگری دلال بودن.

خلاصه حدود دو ساعت بعد گفت وگوی گهربار جناب «منوچهر منطقی» معاون وزیر صمت را مطالعه کردم که گفته بود ردصلاحیت شدگان به ۱۲۴ تماس بگیرند تا نام آن ها وارد لیست شود.

اینبار حدود ساعت ۳ بعدازظهر با ۱۲۴ تماس گرفتم و بعد از انتظاری حدود ۷۰ نفره، اوپراتور وزارت صمت، بنده را به سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده حواله داد. با این سازمان هم تماس گرفتم اما پس از چند بار تماس و گرفتن شماره داخلی هیچ کس پاسخگو نبود.

کوتاه سخن اینکه آقایان اگر قرار است خودرو وارد کنید مثل یک کشور و مدیر عقلانی و از طریق شرکت های مشخص و حرفه ای عمل کنید نه آنکه دولت خود مجری طرح شود تا سود کار را به صورت چند برابری به جیب بزند.

دولت حتی اگر نمی خواهد مانند ۲۰۰ کشور دیگر برای رفاه مردمش رفتار کند، حداقل خلاف نگوید، خلافی که منطقی به عنوان معاون وزارت صمت در رسانه ها در بوق و کرنا فریاد می زند اما کارشناس و اوپراتور وزارت صمت از آن خبر ندارد.

اطلاعات این مخاطب تحریریه، جهت ارائه به مسئولین زیربط موجود می باشد.

پایان۰

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 24719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید ۱ IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      2 0
      قشنگ وزارت صمت کمر همت بسته تا دولت رئیسی را یک دوره ای کنه.