تردید در افتتاح 10 هزار مسکن مهر پردیس؛ چرا شرکت عمران تعداد واقعی واحدهای قابل افتتاح را اعلام نمی‌کند؟

گرچه وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تا پایان سال جاری خبر داده که در واقعیت حدود 2000 واحد این طرح آماده افتتاح شده است!

به گزارش تحریریه، 18 اسفندماه سال جاری وزیر راه و شهرسازی در سفری به شهر جدید هشتگرد در مراسم افتتاح 2200 واحد مسکن مهر این شهر چند وعده داد. مهرداد بذرپاش وعده کاهش نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن تا پایان سال را داد. یکی از وعده‌های وی افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس بود.

وی در این‌باره گفته بود: متقاضیان این پروژه بعضا 10 تا 12 سال منتظر تحویل واحدها بوده اند. با توجه به سیاست دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این واحدها در مدت کوتاهی تکمیل و تحویل شد. با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هفته دولت سال آینده مسکن مهر هشتگرد به اتمام می‌رسد. هفته آینده نیز 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود، در شهر پرند نیز 2500 واحد آماده افتتاح است.

اخبار رسیده به تحریریه حاکی از آن است که اساسا 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده افتتاح نیست و آمار اعلام شده از سوی عالی‌ترین مقام وزارت راه و شهرسازی برای این منظور با واقعیت‌ها همخوانی ندارد.

بر این اساس حدود 2000 واحد مسکن مهر شهر پردیس آماده افتتاح است که برخی از این واحدها همچنان نواقصی دارند. باید از شرکت عمران شهرهای جدید ایران این سئوال مطرح شود که چرا آمار واحدهای قابل افتتاح را 10 هزار واحد اعلام کرده است. البته می‌توان حدس زد این اقدام به تغییر و تحولات احتمالی سال آینده در برخی معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی مرتبط است. فرآیندی که برخی مدیران در صدد هستند با استفاده ابزاری از آن وزیر راه و شهرسازی را تحت تاثیر قرار دهند.

پایان/

۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
کد خبر: 24770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =