سیاست های خودرویی دولت جواب داد!

سیاست های خودرویی دولت جواب داد و قیمت پژو 206 در اولین هفته پس از عید به مرز 600 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش تحریریه، سیاست های خودرویی دولت جواب داد و قیمت پژو 206 در اولین هفته پس از عید سال 1402 به مرز 600 میلیون تومان رسیده است.

در بازار خودروهای داخلی و خارجی شاهد ادامه جهش های عجیب قیمتی هستیم که آنها را می توان در تاریخ ایران بی سابقه دانست، زیرا از مدت ها پیش مردم از بازار خودرو خارج شده اند، اما همچنان قیمت ها به پیش می تازد که نشان می دهد انتظارات تورمی به شدت بالا است و امید مردم به سیاست های دولت و وزارت صمت به نقطه نگران کننده ای رسیده است.

با ادامه سیاست های وارت صمت و عدم تغییر تیم اقتصادی دولت، خیلی سریعتر از آنچه گمان می شد به پژو 206 یک میلیارد تومانی خواهیم رسید.

در بازار خودروهای مونتاژی نیز گزینه زیر یک میلیارد تومان وجود ندارد، درحالیکه این مدل ها در بازارهای خارجی بین 10 تا 25 هزار دلار یعنی بین 500 تا 1 میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت دارند، اما در بازار ایران به خودروهای لوکس تبدیل شده اند و در بازار آزاد از 1 میلیارد تومان تا 4 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمتگذاری می شوند.

فاطمی امین و خاندوزی وزیر اقتصاد بدترین وزرای دولت در برخی نظرسنجی ها انتخاب شده اند.

پایان/

۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 24818

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید ۱ IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      0 0
      فقط خودرو!؟ بقیه بازار را هم یک بررسی کنید. یک سیستم رایانه نیاز دارم و قصد خرید دارم. قیمتهای داخلی را که نگاه می کنم قشنگ دو برابر قیمت های بین المللی در بازار جهانی به نرخ ارز آزاد است . مانیتور ایسوس مونتاژ داخل قیمت دو برابری فروشگاه های خارجی را داره و البته الباقی چیزها، این موارد که دیگه گوشی موبایل هم نیست بگی به خاطر رجیستر نشدن گرانه!!! یک بررسی بکنید ببینید توی بازار واقعا چه خبره! این قیمت های عجیب و غریب از کجا سر در می آورند!؟ بازار بیش از حد رها و به حال خودش گذاشته شده، کاسب و سرمایه دار دارن خون مردم را توی شیشه می کنند. تحمل مردم که هیچ، توانشون هم حدی داره، تا کی می توانند این گرانی انفجاری بی قاعده را تاب بیاورند!! به آقای رئیسی رای دادیم به امید اینکه دستکم این گرانی های بی قاعده را کنترل کنند،از ایشان انتظار معجزه نداشتیم ولی گویا فاجعه در حال رخ دادنه