کرمان موتور با قیمتگذاری وانت خیال همه را راحت کرد، از هوای بهاری لذت ببرید!

فروش اقساطی "جک T8" توسط کرمان موتور نشان می دهد که این شرکت خیال همه را با این نوع قیمتگذاری راحت کرده است.

به گزارش تحریریه، فروش اقساطی "جک T8" توسط کرمان موتور نشان می دهد که این شرکت خیال همه را از بابت نوع قیمتگذاری راحت کرده است.

بر مبنای این طرح فروش T8 در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری به مشتریان عرضه شده و سند این پیکاپ نیز تا زمان پرداخت آخرین قسط، در رهن شرکت کرمان موتور باقی خواهد ماند.

قیمت این خودرو یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان می باشد که از این مبلغ، 1 میلیارد تومان به صورت پیش قسط توسط مشتری پرداخت شده و مابقی به صورت یک چک یکساله به مبلغ 779 میلیون و 199 هزار و 300 تومان دریافت می شود.
بر مبنای این طرح فروش T8 در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری از طریق سایت اینترنتی شرکت کرمان موتور به مشتریان عرضه شده و سند این پیکاپ نیز تا زمان پرداخت آخرین قسط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.
1 میلیارد و 650 میلیون تومان با دلار بازار مبادله ارزی به معنای حدود 43 هزار دلار است، درحالیکه این مدل در بازار چین با قیمت های دیگری عرضه می شود.
نسخه‌های مختلف جک T۸ در بازار چین، ۹۰ هزار تا ۱۴۰ هزار یوآن قیمت دارند که معادل ۱۳ هزار تا ۲۰ هزار دلار است.
تولید این مدل در بازار داخل و قیمتگذاری سنگین 43 هزار دلاری درحالیکه با انرژی بسیار رایگان و کارگر ارزان ایرانی تولید می شود سوالی است که تاکنون پاسخی برای آن داده نشده است.
جدول فروش به شرح زیر است:

فروش اقساطی

قیمت خودرو در بازار ایران به وسیله شرکت های مونتاژکننده به نحوی تعیین می شود که قانع کننده نیست و اعتراض مردم را به دنبال داشته و یکی از دلایل اصلی نارضایتی عمومی است.
پایان/
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 25579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =